//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Die Betriebswirtschaft : DBW"
~person:"Bauer, Hans H."
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Virtuelle Stimuli für Kundente...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
1
Brand image
1
Causality analysis
1
Consumer behaviour
1
Kausalanalyse
1
Konsumentenverhalten
1
Markenimage
1
Relationship marketing
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
German
1
Author
All
Bauer, Hans H.
Homburg, Christian
5
Stock-Homburg, Ruth
3
Herrmann, Andreas
2
Ahlert, Martin
1
Austen, Viola
1
Bakay, Zoltán
1
Blut, Markus
1
Braunstein, Christine
1
Brock, Christian
1
Bumbacher, Urs
1
Büttgen, Marion
1
Di Nauta, Primiano
1
Dichtl, Erwin
1
Dietrich, Martin
1
Diller, Hermann
1
Drengner, Jan
1
Duschek, Stephan
1
Eisenführ, F.
1
Evanschitzky, Heiner
1
Gerpott, Torsten J.
1
Giering, Annette
1
Gouthier, Matthias H. J.
1
Göpfert, Jan R.
1
Haas, Alexander
1
Hansen, Ursula
1
Heitmann, Mark
1
Helmig, Bernd
1
Hennig-Thurau, Thorsten
1
Hentschel, Frederike
1
Herbst, Uta
1
Huber, Frank
1
Jahn, Steffen
1
Janowski, Johanna M.
1
Kebbel, Phoebe
1
Kenning, Peter
1
Kiedaisch, Ingo
1
Knecht, Thomas C.
1
Koschate, Nicole
1
Krafft, Manfred
1
more ...
less ...
Published in...
All
Die Betriebswirtschaft : DBW
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
24
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
15
Management Know-how
12
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
7
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
6
Gabler Edition Wissenschaft
5
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
4
SpringerLink / Bücher
4
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
3
Schriften zum Marketing
3
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
2
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
2
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
2
Journal of business economics : JBE
2
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
2
Working paper / International University in Germany, School of Business Administration
2
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Consumer-brand relationships : theory and practice
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Dienstleistungsmarketing
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Gabler Research
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für marktorientierte Unternehmen (IMU), Universität Mannheim
1
Internet-Marketing : marktorientiertes E-Business in Deutschland und den USA
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim - IMU
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
University of Mannheim Research Paper
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Yearbook of marketing and consumer research
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Der Einfluss von Kundenemanzipation auf die Kundenzufriedenheit und Markentreue
Bauer, Hans H.
;
Sauer, Nicola E.
;
Merx, Kathrin
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
62
(
2002
)
6
,
pp. 644-663
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715888
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->