//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen"
~subject:"Quality management"
~type_genre:"Book section"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Funktionsfähiger journalistisc...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Quality management
Dienstleistungsqualität
11
Service quality
11
Theorie
11
Theory
11
Qualitätsmanagement
6
Customer service
3
Dienstleistungsmarketing
3
Dienstleistungssektor
3
Kundenservice
3
Service industry
3
Services marketing
3
Beziehungsmarketing
2
Relationship marketing
2
Airport
1
B-to-B-Marketing
1
Betriebliche Kennzahl
1
Betriebliches Bildungsmanagement
1
Business-to-business marketing
1
Communication
1
Consumer behaviour
1
Cost-benefit analysis
1
Customer analysis
1
Dienstleistung
1
Economic effectiveness
1
Economies of scope
1
Employer-provided training
1
Financial ratio
1
Flughafen
1
Freizeitverhalten
1
Human resource development
1
Internal communication
1
Interne Kommunikation
1
Kommunikation
1
Konsumentenverhalten
1
Kosten-Nutzen-Analyse
1
Kundenanalyse
1
Leisure behaviour
1
Measurement
1
Messung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
6
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Aufsatz im Buch
6
Language
All
German
6
Author
All
Bruhn, Manfred
2
Birkelbach, Ralf
1
Bretzke, Wolf-Rüdiger
1
Dauben, Stephan A.
1
Meffert, Heribert
1
Schulze, Henning S.
1
Published in...
All
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
Service Levels in der Logistik : mit KPIs und SLAs erfolgreich steuern
10
Achieving competitive advantage through quality management
6
World class applications of Six Sigma : [real world examples of success]
3
Contemporary research in e-marketing ; 1
2
Dienstleistungscontrolling
2
Finance bundling and finance transformation : shared services next level
2
Handbuch Gesundheitstourismus : Grundlagen in Gesundheit, Freizeit und Tourismus
2
Innovations in certain areas of organization management and marketing
2
Management technologies for E-Commerce and E-Business applications : proceedings
2
Qualitätscontrolling
2
Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich : Assessment - Sicherung - Entwicklung
2
Strategic system assurance and business analytics
2
Ökonomische Bildung zur Bewältigung von Lebenssituationen
2
Advances in applied economic research : proceedings of the 2016 International Conference on Applied Economics (ICOAE)
1
Applied economics, business and development
1
Betriebliches Rechnungswesen und Controlling im Spannungsfeld von Theorie und Praxis : Festschrift für Prof. Dr. Jürgen Graßhoff zum 65. Geburtstag
1
Big data analytics in operations and supply chain management
1
Business Process Management Workshops : BPM 2009 international workshops, Ulm, Germany, September 7, 2009 ; revised papers
1
Business process management workshops : BPM 2007 international workshops, BPI, BPD, CBP, ProHealth, RefMod, semantics4ws, Brisbane, Australia, September 24, 2007 ; revised selected papers
1
Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
1
Connecting knowledge and performance in public services : from knowing to doing
1
Contemporary research in accounting : an Indonesian context
1
Das Franchise-System : Handbuch für Franchisegeber und Franchisenehmer
1
Das Privatkundengeschäft : die Achillesferse deutscher Kreditinstitute ; Beiträge zum Münsteraner Top-Management-Seminar
1
Data mining and informatics
1
Design science theories and research practices
1
Developing business strategies and identifying risk factors in modern organizations
1
Development agenda of Third World countries under the WTO regime ; 2
1
Die Organisation von Hochschulen in Theorie und Praxis : Forschungen zur Reform des Wissenschaftsbetriebes
1
Die erfolgreiche Steuerung öffentlicher Verwaltungen : von der Reform zur kontinuierlichen Verbesserung
1
Dienstleistungsmarketing
1
Dienstleistungsmarketing : Impulse für Forschung und Management ; [Workshop Dienstleistungsmarketing im November 2003]
1
Dienstleistungsmarketing, Kommunikationspolitik und Tourismus
1
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag
1
E-collaboration ; Vol. 3
1
Economies et sociétés ; 37,11
1
Einstürzende Sozialstaaten : Argumente gegen den Sozialabbau
1
Electronic Services
1
Enhancing enterprise competitiveness : (strategy, operations and finance)
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
6
Showing
1
-
6
of
6
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Qualitätssicherung im Dienstleistungsmarketing - eine Einführung in die theoretischen und praktischen Probleme
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 21-48)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001470225
Saved in:
2
Qualitätsmanagement in Dienstleistungszentren - konzeptionelle Grundlagen und typenspezifische Ausgestaltung
Meffert, Heribert
;
Birkelbach, Ralf
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 169-199)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001470252
Saved in:
3
Erhöhung der Dienstleistungsqualität durch transaktionsanalytisch orientierte Personalschulungen
Schulze, Henning S.
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 261-285)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001472005
Saved in:
4
Wirtschaftlichkeit des Qualitätsmanagements für Dienstleistungen
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 525-546)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001472046
Saved in:
5
Monetäre Bewertung der Qualitätsfehlerfolgen von Dienstleistungen im Investitionsgüterbereich - dargestellt am Beispiel des technischen Kundendienstes
Dauben, Stephan A.
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 547-572)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001472051
Saved in:
6
Zertifizierung von Qualitätsmanagementsystemen in Dienstleistungsunternehmen
Bretzke, Wolf-Rüdiger
- In:
Dienstleistungsqualität : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
,
(pp. 573-600)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001472062
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->