//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"EMNID-Arbeitstagung für Verbraucher-, Verkaufs- und Werbeforschung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Das Evangelium des Erfolges
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Erfolg
3
Werbung
3
Anzeige
1
Type of publication
All
Article
3
Language
All
Undetermined
3
Author
All
Hessenmueller, B.
1
Holtz, G.
1
Strothmann, K. H.
1
Published in...
All
EMNID-Arbeitstagung für Verbraucher-, Verkaufs- und Werbeforschung
SpringerLink / Bücher
11
Esomar congress
9
Discussion paper series / Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
5
London School of Economics and Political Science - Publications
4
Springer eBook Collection
4
Absatzwirtschaft
3
Beiträge zur Personal- und Organisationsökonomik
3
Forschungsberichte des Bundesministeriums für Wirtschaftliche Zusammenarbeit
3
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg - Lehrstuhl für Internationales Management - Veröffentlichungen
3
IZA - Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit - Discussion Papers
3
IZA Discussion Paper
3
Kleiner Almanach der Marktforschung
3
Linde international
3
Mvg-Paperbacks
3
New ideas for successful marketing : [National Conference American Marketing Association, June 13 - 15, 1966, Chicago]
3
Proceedings of the Business and Economic Statistics Section / American Statistical Association : papers presented at the annual meeting of the American Statistical Association, ... under the sponsorship of the Business and Economic Statistics Section
3
Universität zu Köln - Seminar für Wirtschaftsinformatik, insbesondere Informationsmanagement - Publikationen
3
Working Paper
3
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
BAW-Texte / Reihe Public Relations
2
Beiträge zur Unternehmensführung
2
Combined proceedings (Spring Conference + Fall Conference)
2
Commentary : the journal of the Market Research Society
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Discussion Paper
2
Discussion paper
2
European journal of operational research : EJOR
2
Europäische Hochschulschriften / 22
2
Europäische Hochschulschriften / 5
2
Freiberg Working Papers
2
Hochschulschriften zum Personalwesen
2
Journal of business research : JBR
2
Metrika
2
Operations research
2
Proceedings of the Winter Conference of the American Marketing Association
2
Research
2
Research in advertising. (5. Annual Conference of the Market Research Society, held in March 1962.)
2
Schriften zur Mittelstandsforschung
2
Schriftenreihe Sportökonomie in Forschung und Praxis
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Die Anwendbarkeit von Verfahren der Konsumgütermarktforschung auf Werbewirkungskontrollen im Produktionsgüterbereich
Strothmann, K. H.
- In:
EMNID-Arbeitstagung für Verbraucher-, Verkaufs- und …
12
(
1962
),
pp. 1-8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003690228
Saved in:
2
Die Bedeutung von Expertengutachten und empirischen Tests für die Ueberprüfung von Anzeigenwirkungskontrollen im Produktionsgüterbereich
Hessenmueller, B.
- In:
EMNID-Arbeitstagung für Verbraucher-, Verkaufs- und …
12
(
1962
),
pp. 1-5
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003577465
Saved in:
3
Erfordernis von Werbewirkungskontrollen im Produktionsgüterbereich
Holtz, G.
- In:
EMNID-Arbeitstagung für Verbraucher-, Verkaufs- und …
12
(
1962
),
pp. 15,1-15,6
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003581976
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->