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~isPartOf:"Proceedings of the ... National Conference of the American Marketing Association"
~subject:"Absatz und Verbrauch"
~subject:"Wettbewerb"
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Die Vermarktung von Frisch- un...
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Article
16
Language
All
Undetermined
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Author
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Beazley, David
1
Bengston, Roger E.
1
Bigant, Jean
1
Bouchelle, W. Taylor
1
Busch, Gerald A.
1
Dobbie, S. J.
1
Gunter, Pieter
1
Harrison, J. T.
1
Kennedy, John J.
1
Kornobis, Klaus
1
Kroll, Seymour
1
Martyn, John D. F.
1
Parks, James E.
1
Pillet, Antoine
1
Reinker, Edward F.
1
Schmidt, Hein Ch.
1
Stockler, Morton I.
1
Stolte, J.
1
Updegraph, John M.
1
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Published in...
All
Esomar congress
Proceedings of the ... National Conference of the American Marketing Association
Energy economics
21
Betriebs-Berater : BB
12
Ifo Schnelldienst
9
Agrarmärkte & [und] Agrarmarketing : Strategien im grünen Markt. Hrsg. zum 60. Geburtstag von Helmut Fahrnschon
8
American journal of agricultural economics
8
Glückauf : die Fachzeitschrift für Rohstoff, Bergbau und Energie
8
Proceedings of the Business and Economic Statistics Section / American Statistical Association : papers presented at the annual meeting of the American Statistical Association, ... under the sponsorship of the Business and Economic Statistics Section
8
Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
7
Cotton and allied textile industries
7
Modeling of large scale energy systems : proceedings of the IIASA IFAC Symposium on Modeling of Large Scale Energy Systems, Febr. 25 - 29, 1980
7
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
7
Beyond the energy crisis ; Vol. 1
6
Stahl + Eisen : Magazin für die Herstellung und Verarbeitung von Eisen + Stahl
6
Discussion paper
5
Discussion papers / Wissenschaftszentrum Berlin, Internationales Institut für Umwelt und Gesellschaft : IIUG-dp
5
Energy modelling studies and conservation : proceedings of a Seminar of the United Nations Economic Commission for Europe Washington, D.C., 24-28 March 1980
5
IO-Management-Zeitschrift
5
Ifo-Schnelldienst
5
Absatzplanung in der Praxis
4
Beyond the energy crisis ; Vol. 4
4
Blätter für Genossenschaftswesen (Innung der Zukunft) : Organ des Allgemeinen Verbandes Deutscher Erwerbs- und Wirtschaftsgenossenschaften
4
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
4
FAO food and nutrition paper
4
Food for the world
4
Food policy : economics planning and politics of food and agriculture
4
Fortschrittliche Betriebsführung und Industrial engineering : FB IE
4
Proceedings of the Seminar on the Development and Utilization of Natural Gas Resources : with special reference to the ECAFE region ; [held in Tehran, Iran, from 1 to 12 December 1964]
4
Research paper
4
United Nations publication
4
Working paper series
4
Anlagen-Marketing
3
Berichte der Plenarversammlung und der Kommissionen / Verband der Europäischen Landwirtschaft, CEA : Generalversammlung der CEA
3
CECP technical reports
3
Cahier
3
Combined proceedings (Spring Conference + Fall Conference)
3
Energie-Sparen: Die neue Energiequelle : wirtschaftspolitische Möglichkeiten und alternative Technologien
3
Forschungsberichte zur Ökonomie im Gartenbau
3
Handelsforschung
3
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1
The marketing management concept in capital goods companies
Parks, James E.
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
47
(
1964
),
pp. 159-177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003648149
Saved in:
2
Scientic marketing in the oil industry
Reinker, Edward F.
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
47
(
1964
),
pp. 775-782
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003659401
Saved in:
3
Factory marketing after the sale
Stockler, Morton I.
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
47
(
1964
),
pp. 785-795
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003687796
Saved in:
4
Eine Untersuchung der Probleme über den Transfer einer Marke von einem westeuropäischen Land in ein anderes
Stolte, J.
- In:
Esomar congress
(
1972
),
pp. 279-313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003687923
Saved in:
5
Applying dir?tem costing for distributor profit improvement
Updegraph, John M.
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
47
(
1964
),
pp. 360-370
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003698080
Saved in:
6
A new tool to better plan and control the marketing-activities for the 'outlet' of growing importance - vending machines
Schmidt, Hein Ch.
- In:
Esomar congress
(
1978
),
pp. 253-268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003675600
Saved in:
7
Green giant entry into frozen food: The market research story
Bengston, Roger E.
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
47
(
1964
),
pp. 409-416
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003489025
Saved in:
8
Measuring the possible sales returns from retail linear displays
Bigant, Jean
;
Pillet, Antoine
- In:
Esomar congress
35
(
1982
)
2
,
pp. 317-333
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003492892
Saved in:
9
The marketing concept as applied to folding boxes
Bouchelle, W. Taylor
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
47
(
1964
),
pp. 816-829
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003499173
Saved in:
10
Marketing in the defense business
Busch, Gerald A.
- In:
Proceedings of the ... National Conference of the …
45
(
1962
),
pp. 340-365
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003507522
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