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~isPartOf:"Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation"
~subject:"Communication"
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Aufsatzsammlung
2
Konferenzschrift
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Language
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German
4
English
3
Author
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Belliger, Andréa
1
Boenigk, Michael
1
Heinemann, Sabine
1
Hoffmann, Edgar
1
Hug, Christoph
1
Janich, Nina
1
Krieger, David
1
Matrisciano, Sara
1
Peters, Elisabeth
1
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less ...
Institution
All
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Springer VS
1
Published in...
All
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
IIMB management review
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Research
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Corporate communications : an international journal
2
European journal of marketing : EJM
2
Journal of advertising research
2
Journal of destination marketing & management
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Journal of marketing
2
Journal of marketing communications
2
Kommunikationspolitik im 21. Jahrhundert
2
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
Marketing theory
2
NBER working paper series
2
Palgrave Studies of Public Sector Management in Africa
2
SpringerLink / Bücher
2
Tulane University Economics working paper
2
Working paper
2
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
2
A Ronald Press Publication
1
Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
1
Advertising, promotion, and new media
1
Age of access? - Grundfragen der Informationsgesellschaft
1
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska / H
1
Annual review of economics
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing und Unternehmungsführung, Universität Bern
1
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
Arbeitspapiere zur mathematischen Wirtschaftsforschung
1
Asian business & management
1
Basler Schriften zum Marketing
1
Beck-Wirtschaftsberater im dtv
1
Berichte aus der Betriebswirtschaft
1
Betrieb / Vertriebssteuerung
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Brands and branding
1
Business models for strategic innovation : cross-functional perspectives
1
Central European business review : CEBR
1
Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice
1
Communication arts books
1
Consumer psychology review
1
Corporate governance : international journal of business in society
1
Der Handel. Edition / Enzyklopädie des Handels
1
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1
Werbegeschichte(n) : Markenkommunikation zwischen Tradition und Innovation
Heinemann, Sabine
(
ed.
)
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012042461
Saved in:
2
Innovative Wirtschaftskommunikation : interdisziplinäre Problemlösungen für die Wirtschaft
Boenigk, Michael
(
ed.
);
Krieger, David
(
ed.
); …
-
2006
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003280531
Saved in:
3
Mobilität - Wirtschaft - Kommunikation : wie die Mobilität von Unternehmen, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die Kommunikation verändert
Matrisciano, Sara
(
ed.
);
Hoffmann, Edgar
(
ed.
); …
-
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304140
Saved in:
4
Marke und Gesellschaft : Markenkommunikation im Spannungsfeld von
Werbung
und Public Relations
Janich, Nina
(
ed.
)
-
2009
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009742736
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