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~isPartOf:"Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement"
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatz im Buch
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Interview
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Language
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English
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Author
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Baim, Dean V.
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Brooks, David G.
1
Choi, J. Andrew
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Goukasian, Levon
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Grunberg, Bastian
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Handel-Jung, Gabriele
1
Klein-Bölting, Ralf
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Misch, Marilyn B.
1
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Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
International journal of sport finance
Journal of business economics : JBE
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
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African journal of business and economic research : AJBER
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Applied economics
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Chinese management studies : CMS
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Der Markt : international journal of marketing
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Erfolg mit nachhaltigen Eventkonzepten : Tagungsband zur 2. Konferenz für Eventforschung an der TU Chemnitz
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Gabler Edition Wissenschaft
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Gabler Edition Wissenschaft / Innovatives Markenmanagement
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Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
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Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
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International journal of event and festival management
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International journal of sport management and marketing : IJSMM
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International journal of sports marketing & sponsorship
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Journal of Islamic marketing
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Journal of advertising research
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Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
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KCS-Schriftenreihe
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Managing event operations
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Marketing intelligence & planning
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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Perspektiven des Sportmarketing : Besonderheiten, Herausforderungen, Tendenzen ; Beiträge des 4. Deutschen Sportökonomie-Kongresses
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Qualitätsmanagement im Sport : Beiträge des 5. Deutschen Sportökonomie-Kongresses [16. - 18. November 2006]
1
Sport marketing quarterly : preferred journal of the Sport Marketing Association
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Sportmarketing
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Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
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The journal of brand management : an international journal
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Wirtschaftswissenschaftliche Diskussionspapiere
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Rolle und Ausgestaltung der nationalen Förderung der FIFA Fußball-Weltmeisterschaft 2006tm durch die Deutsche Bahn AG
Klein-Bölting, Ralf
;
Grunberg, Bastian
;
Handel-Jung, …
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 53-75)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003334190
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2
Executive interview : an interview with David G. Brooks, general manager of the Beijing Olympics for Coca-Cola China
Brooks, David G.
;
Choi, J. Andrew
- In:
International journal of sport finance
3
(
2008
)
1
,
pp. 3-7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003735762
Saved in:
3
The value of olympic sponsorship : domestic vs foreign sponsoring firms
Baim, Dean V.
;
Goukasian, Levon
;
Misch, Marilyn B.
- In:
International journal of sport finance
16
(
2021
)
2
,
pp. 95-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012597304
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