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~isPartOf:"Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement"
~isPartOf:"International journal of sport finance"
~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
~subject:"Sports marketing"
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
10
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
7
Book section
7
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
German
7
English
3
Author
All
Althoff, Stephan
1
Baim, Dean V.
1
Blut, Markus
1
Breuer, Christoph
1
Brock, Christian
1
Burmann, Christoph
1
Goukasian, Levon
1
Grunberg, Bastian
1
Han, Seung Hun
1
Handel-Jung, Gabriele
1
Hartleb, Vivian
1
Herla, Armin
1
Hoogenraad, Boudewijn
1
Kim, Minki
1
Klein-Bölting, Ralf
1
Michaelis, Manuel
1
Misch, Marilyn B.
1
Mulokozi, Clemens
1
Nam, Changi
1
Nitschke, Axel
1
Reinery, Claudia
1
Reiser, Matthias
1
Sung, Hojun
1
Verig, Sandra
1
Wicker, Pamela
1
Woisetschläger, David
1
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All
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
International journal of sport finance
Journal of business economics : JBE
International journal of sports marketing & sponsorship
32
International journal of sport management and marketing : IJSMM
31
Sport marketing quarterly : preferred journal of the Sport Marketing Association
29
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
26
Sport management review
22
Journal of business research : JBR
20
European Sport management quarterly : ESMQ
18
European journal of marketing : EJM
11
The journal of business & industrial marketing
8
Marketing im Sport : Grundlagen, Trends und internationale Perspektiven des modernen Sportmarketing
6
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
5
Journal of strategic marketing
4
Perspektiven des Sportmarketing : Besonderheiten, Herausforderungen, Tendenzen ; Beiträge des 4. Deutschen Sportökonomie-Kongresses
4
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
4
Sport, Business and Management : an international journal ; SBM
4
Journal of marketing communications
3
Journal of promotion management : JPM
3
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
3
Marketing im Sport : Grundlagen und Trends des modernen Sportmarketing
3
Strategies in sports marketing : technologies and emerging trends
3
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
2
Applied economics
2
Asia Pacific journal of marketing and logistics
2
Handbuch Sponsoring : erfolgreiche Marketing- und Markenkommunikation
2
Journal for global business advancement : JGBA
2
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
2
Journal of marketing
2
Journal of marketing management : MM
2
Journal of nonprofit & public sector marketing
2
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
2
Journal of retailing and consumer services
2
Journal of sports economics
2
KCS-Schriftenreihe
2
Management im Sport : betriebswirtschaftliche Grundlagen und Anwendungen der modernen Sportökonomie
2
Management und Marketing im Sport : betriebswirtschaftliche Grundlagen und Anwendungen der Sportökonomie
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
2
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
2
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Spillover effect of sport team performance on the value of corporate sponsors and affiliated firms
Sung, Hojun
;
Nam, Changi
;
Kim, Minki
;
Han, Seung Hun
- In:
International journal of sport finance
11
(
2016
)
1
,
pp. 79-96
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452064
Saved in:
2
The sponsorship effect : do sport sponsorship announcements impact the firm value of sponsoring firms?
Reiser, Matthias
;
Breuer, Christoph
;
Wicker, Pamela
- In:
International journal of sport finance
7
(
2012
)
3
,
pp. 232-248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009658156
Saved in:
3
Rolle und Ausgestaltung der nationalen Förderung der FIFA Fußball-Weltmeisterschaft 2006 durch die Deutsche Bahn AG
Klein-Bölting, Ralf
;
Grunberg, Bastian
;
Handel-Jung, …
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 55-75)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511592
Saved in:
4
Das Sportsponsoring der Telekom : und was dahinter steckt
Althoff, Stephan
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 79-102)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511594
Saved in:
5
Profilierung von Marken durch Sponsoring und Ambushing : dargestellt am Beispiel der FIFA Fußball-WM 2006
Burmann, Christoph
;
Nitschke, Axel
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 179-201)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511634
Saved in:
6
Sponsoring und Ambush-Marketing im Rahmen der FIFA-Fußball-Weltmeisterschaft 2006 : eine vergleichende empirische Analyse
Woisetschläger, David
;
Michaelis, Manuel
;
Hartleb, Vivian
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 205-219)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511636
Saved in:
7
Sponsoring als Instrument des "Early Branding" am Beispiel von Jugend trainiert für Olympia
Reinery, Claudia
;
Blut, Markus
;
Brock, Christian
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 223-235)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511638
Saved in:
8
Möglichkeiten des Sponsorings im Reitsport : JPMorgan Asset Management und die Nachwuchsförderung
Hoogenraad, Boudewijn
;
Verig, Sandra
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 305-322)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511724
Saved in:
9
Die FC Bayern SparKarte : eine Innovation im deutschen Bankenmarkt
Mulokozi, Clemens
;
Herla, Armin
- In:
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best …
,
(pp. 325-352)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003511732
Saved in:
10
The value of olympic sponsorship : domestic vs foreign sponsoring firms
Baim, Dean V.
;
Goukasian, Levon
;
Misch, Marilyn B.
- In:
International journal of sport finance
16
(
2021
)
2
,
pp. 95-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012597304
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