//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Faculty & research / Insead : working paper series"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Graue Literatur"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
THE INVENTORY SCHEME FOR AUSTR...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Marketing
9
Consumer behaviour
2
Food
2
Konsumentenverhalten
2
Ladengeschäft
2
Marketing management
2
Marketingmanagement
2
Multivariate Analyse
2
Multivariate analysis
2
Regression analysis
2
Regressionsanalyse
2
Retail outlet
2
Sales promotion
2
Target group
2
Theorie
2
Theory
2
Verkaufsförderung
2
Zielgruppe
2
Advertising media
1
Agent-based modeling
1
Agentenbasierte Modellierung
1
Children
1
Choice
1
Communication media
1
Competition
1
Consideration Sets
1
Consumers
1
Consumption
1
Eating habit
1
Economic growth
1
Einzelhandel
1
Enterprise
1
Ernährungsverhalten
1
Estimation
1
Estimation theory
1
Food consumption
1
Food market
1
Kinder
1
Kommunikationsmedien
1
Lebensmittel
1
more ...
less ...
Online availability
All
Free
7
Type of publication
All
Book / Working Paper
9
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Graue Literatur
Arbeitspapier
10
Working Paper
10
Non-commercial literature
9
Language
All
English
9
Author
All
Chandon, Pierre
3
Bradlow, Eric
2
Hutchinson, J. W.
2
Soberman, David A.
2
Young, Scott
2
Albuquerque, Paulo
1
Brucks, Merrie
1
Campbell, Margaret C.
1
Gatignon, Hubert A.
1
Goldstein, Daniel G.
1
Johnson, Eric J.
1
Kireyev, Pavel
1
Kunchamwar, Dinesh
1
Maimaran, Michal
1
Marks, Robert E.
1
McAlister, Anna R.
1
Midgley, David F.
1
Nicklaus, Sophie
1
Ordabayeva, Nailya
1
Smith, N. Craig
1
Xiang, Yi
1
more ...
less ...
Published in...
All
Faculty & research / Insead : working paper series
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
31
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
26
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
19
Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
19
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
15
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
14
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Working paper / Department of Commerce, College of Business, Massey University
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Institut für Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Braunschweig
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
9
ERIM report series research in management
8
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Working paper series
8
Working papers / Harvard Business School, Division of Research
8
Working papers / W / Helsinki School of Economics and Business Administration
8
Zeszyty naukowe
8
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
9
Showing
1
-
9
of
9
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Does in-store
marketing
work? : Effects of the number and position of shelf facings on attention and evaluation at the point of purchase
Chandon, Pierre
;
Hutchinson, J. W.
;
Bradlow, Eric
; …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003909342
Saved in:
2
Smart defaults : from hidden persuaders to adaptive helpers
Smith, N. Craig
;
Goldstein, Daniel G.
;
Johnson, Eric J.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003909934
Saved in:
3
Does in-store
marketing
work? : effects of the number and position of shelf facings on brand attention and evaluation at the point of purchase
Chandon, Pierre
;
Hutchinson, J. W.
;
Bradlow, Eric
; …
-
2009
-
Rev. vers.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003912905
Saved in:
4
How competitive
marketing
expenditures influence the growth of markets
Xiang, Yi
;
Soberman, David A.
;
Gatignon, Hubert A.
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793455
Saved in:
5
The complexity of
marketing
today
Soberman, David A.
(
contributor
)
-
2005
-
rev
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002848644
Saved in:
6
Development and validation of a multi-agent simulation of consumers, retailers and manufacturers
Midgley, David F.
(
contributor
); …
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003364675
Saved in:
7
NFT marketplace design and market intelligence
Kireyev, Pavel
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799277
Saved in:
8
Persuading children : long-lasting influences on children’s food consideration sets, choices, and consumption
Albuquerque, Paulo
;
Brucks, Merrie
;
Campbell, Margaret C.
; …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011695561
Saved in:
9
The accuracy of less : natural bounds explain why quantity decreases are estimated more accurately than quantity increases
Chandon, Pierre
;
Ordabayeva, Nailya
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011687289
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->