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~isPartOf:"Handel und Internationales Marketing / Retailing and International Marketing"
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~subject:"Beziehungsmarketing"
~subject:"Social Web"
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Marketingmanagement
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Innovationsmanagement
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Interaktive Medien
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Management
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Organisation
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3
Social Media
3
Stakeholder
3
Strategic management
3
Strategisches Management
3
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Online availability
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Undetermined
8
Type of publication
All
Book / Working Paper
14
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
9
Thesis
6
Collection of articles of several authors
3
Sammelwerk
3
Aufsatzsammlung
2
Case study
2
Fallstudie
2
Konferenzschrift
2
Lehrbuch
1
Textbook
1
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Language
All
German
13
English
3
Author
All
Schloffer, Judith
2
Apel, Juliane
1
Corduan, Anja
1
Ettl-Huber, Silvia
1
Gust, Benjamin
1
Hauptmann, Stefan
1
Heun, Thomas
1
Hoffmann, Edgar
1
Matrisciano, Sara
1
Nowak, Rosemarie
1
Peters, Elisabeth
1
Rankl, Dagmar
1
Reiter, Brigitte
1
Roither, Michael
1
Ruppert, Anna Katharina
1
Schmidt, Christopher M.
1
Stumpf, Marcus
1
Weiber, Rolf
1
Wolf, Tobias
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
7
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <17., 2017, Frankfurt am Main>
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
Published in...
All
Handel und Internationales Marketing / Retailing and International Marketing
Research
Journal of communication management : an international journal
16
SpringerLink / Bücher
16
Corporate communications : an international journal
14
Journal of business research : JBR
13
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
10
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
8
Journal of advertising research
8
Journal of retailing and consumer services
8
International journal of business communication : IJBC ; a publication of the Association of Business Communication
6
European journal of marketing : EJM
5
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
5
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
5
Journal of marketing communications
5
PR-Praxis
5
Springer eBook Collection
5
Strategic corporate communication in the digital age
5
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
4
Corporate reputation review : an international journal
4
International journal of business communication : IJBC : a publication of the Association for Business Communication
4
International journal of contemporary hospitality management
4
Journal of business ethics : JOBE
4
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
4
Journal of service management
4
The journal of business & industrial marketing
4
The journal of services marketing
4
Arbeitspapiere des Instituts für Genossenschaftswesen der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster
3
Business horizons
3
European management journal
3
European research studies
3
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
3
Information systems research : ISR
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
International journal of technology marketing : IJTMkt
3
Journal of communication management
3
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
3
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
3
Journal of knowledge management
3
Journal of travel and tourism marketing
3
Management information systems : mis quarterly
3
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1
Stakeholder-
Kommunikation
im Web 2.0 : alte Theorien für neue Medien
Rankl, Dagmar
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544954
Saved in:
2
Digitalisierung und
Kommunikation
: Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation
Stumpf, Marcus
(
ed.
)
-
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025135
Saved in:
3
Kundenkommunikation in sozialen Medien : Analyse und Steuerung der Kommunikationsprozesse
Wolf, Tobias
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011642864
Saved in:
4
Innovationsmanagement in der PR : wie die Unternehmenskommunikation die Einführung neuer Social Web-Kanäle steuert
Ruppert, Anna Katharina
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689802
Saved in:
5
Werbekommunikation in der Wirtschaft : mediengerecht, praxisorientiert und interdisziplinär
Schmidt, Christopher M.
(
ed.
)
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806568
Saved in:
6
Partizipative Werbekommunikation : zur Entstehung und Typologisierung kreativer Beteiligungsformen von Konsumenten an der Werbekommunikation
Apel, Juliane
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866597
Saved in:
7
Social Media als Instrument der Kundenkommunikation : vergleichende Studie von Unternehmen in China, Deutschland und den USA
Corduan, Anja
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011864300
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8
Marken im Social Web : zur Bedeutung von Marken in Online-Diskursen
Heun, Thomas
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009573032
Saved in:
9
Social-Media in Organisationen : Strukturation und computervermittelte
Kommunikation
Hauptmann, Stefan
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553257
Saved in:
10
Kommunikationsverweigerung und -störung : Analyse der Auswirkung eines neuen Phänomens auf die Kundenbeziehung
Schloffer, Judith
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193911
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