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~isPartOf:"Harvard business review : HBR"
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Marketingmanagement
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All
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
3
Aufsatz in Zeitschrift
3
Language
All
English
3
Undetermined
1
Author
All
Herrmann, Andreas
4
Goldstein, Daniel G.
2
Heitmann, Mark
2
Johnson, Eric J.
2
Aryobsei, Suleiman
1
Dahl, Darren W.
1
Hildebrand, Christian
1
Hofstetter, Reto
1
Häubl, Gerald
1
Landwehr, Jan Rüdiger
1
more ...
less ...
Published in...
All
Harvard business review : HBR
Inventing mobility for all : mastering mobility-as-a-service with self-driving vehicles
29
Journal of business economics : JBE
29
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
23
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
19
Marketing : ZFP ; journal of research and management
18
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
18
Psychology & marketing
17
The digital pill : what everyone should know about the future of our healthcare system
17
Die Betriebswirtschaft : DBW
16
SpringerLink / Bücher
12
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
10
Springer eBook Collection / Business and Economics
10
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
9
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
9
Business Engineering
8
Conjoint measurement : methods and applications
8
Ifo-Schnelldienst
8
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
8
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
7
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
6
Discussion Papers / Centre for Decision Research and Experimental Economics (CeDEx), School of Economics
6
Journal of marketing
6
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
6
Freiberger Arbeitspapiere
5
Lehrbuch
5
Review of managerial science
5
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
5
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
5
Betriebs- und Wirtschaftsinformatik
4
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
4
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
4
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
IO-Management
4
IZA Discussion Papers
4
International journal of quality & reliability management
4
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
4
Journal of Product & Brand Management
4
Journal of retailing
4
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
OLC EcoSci
1
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1
-
4
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4
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relevance
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1
Conformity and the crowd
Hildebrand, Christian
;
Häubl, Gerald
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Harvard business review : HBR
91
(
2013
)
7/8
,
pp. 23
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009776977
Saved in:
2
Nudge your customers toward better choices
Goldstein, Daniel G.
;
Johnson, Eric J.
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Harvard business review : HBR
86
(
2008
)
12
,
pp. 99-105
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003817627
Saved in:
3
The problem with innovation contests : too much competition diminishes motivation and creativity
Hofstetter, Reto
;
Dahl, Darren W.
;
Aryobsei, Suleiman
; …
- In:
Harvard business review : HBR
99
(
2021
)
4
,
pp. 19-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012627178
Saved in:
4
TOOL KIT - Nudge Your Customers Toward Better Choices - When online retailers use standard shipping for all orders unless you choose rush delivery, or your company assumes a 401(k) contribution of zero unless you actively select otherwise, they're setting default options for you — Overtly or covertly guiding your choices. Management typically pays little attention to defaults — And in doing so, ...
Goldstein, Daniel G.
;
Johnson, Eric J.
;
Herrmann, Andreas
; …
- In:
Harvard business review : HBR
(
2008
),
pp. 99-106
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008151980
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