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~isPartOf:"History of marketing thought ; Volume 3"
~isPartOf:"Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future"
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All
Undetermined
10
Type of publication
All
Article
17
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
17
Reprint
7
Language
All
English
17
Author
All
Dube, Mercy
2
Borges, Ana Pinto
1
Castilho, Daniela
1
Chokera, Fainos
1
Colleoni, Elanor
1
Converse, Paul D.
1
Dixon, Donald F.
1
Edward, Mudzimba
1
Grönroos, Christian
1
Hollander, Stanley C.
1
Hungwe, Delight Rufaro
1
Jiménez-Zarco, Ana Isabel
1
Katono, Isaac Wasswa
1
Keith, Robert J.
1
Lara-Guillén, Jorge
1
Masengu, Reason
1
Mawere, Rukudzo Alyson
1
Monteiro, Márcia
1
Muchenje, Chenjerai
1
Murtarelli, Grazia
1
Méndez-Aparicio, M. Dolores
1
Nobiri, Lionel Washington
1
Painuly, Pramod Kumar
1
Pinto, Isabel Fernandes
1
Rebeka, Sreethi P.
1
Reilly, William J.
1
Romenti, Stefania
1
Ruben, V. Muthu
1
Ruzive, Benson
1
Savitt, Ronald
1
Sharma, Meenakshi
1
Singha, Ranjit
1
Singha, Surjit
1
Tshuma, Sinothando
1
Vieira, Bruno Miguel
1
Vieira, Elvira Pacheco
1
Šimunović, Denis
1
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All
History of marketing thought ; Volume 3
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing strategy organization and implementation
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
7
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
The marketing : accounting interface
7
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
6
Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory
6
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
6
E-marketing ; Vol. 2
6
Evolving and emerging issues in marketing strategy
6
Inside marketing : practices, ideologies, devices
6
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
6
Reconnecting marketing to markets
6
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1
The law of retail gravitation
Reilly, William J.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644183
Saved in:
2
New laws of retail gravitation
Converse, Paul D.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644190
Saved in:
3
The
marketing
revolution
Keith, Robert J.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644513
Saved in:
4
The
marketing
concept : a déjà vu
Hollander, Stanley C.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644603
Saved in:
5
Pre-Aldersonian antecedents to macromarketing : insights from the textual literature
Savitt, Ronald
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644627
Saved in:
6
Consumer sovereignty, democracy, and the
marketing
concept : a macromarketing perspective
Dixon, Donald F.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644635
Saved in:
7
On defining
marketing
: finding a new roadmap for
marketing
Grönroos, Christian
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003644652
Saved in:
8
Reverse logistics and
marketing
as tools for sustainability
Lara-Guillén, Jorge
;
Jiménez-Zarco, Ana Isabel
; …
- In:
Sustainable marketing, branding, and reputation …
,
(pp. 17-51)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014414169
Saved in:
9
Sustainability
marketing
in emerging markets : the case of Uganda
Katono, Isaac Wasswa
- In:
Sustainable marketing, branding, and reputation …
,
(pp. 93-116)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014414194
Saved in:
10
Sustainable
marketing
in emerging markets : how to market sustainable products in emerging markets
Chokera, Fainos
;
Edward, Mudzimba
;
Dube, Mercy
;
Hungwe, …
- In:
Sustainable marketing, branding, and reputation …
,
(pp. 117-143)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014414197
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