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~isPartOf:"Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms"
~isPartOf:"Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand"
~type_genre:"Fallstudie"
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Germany
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Globalization
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Produktentwicklung
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2008-2009
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AHP approach
1
AHP-Verfahren
1
Betriebliche Kreislaufwirtschaft
1
Confidence
1
Core competency
1
Decision
1
Denmark
1
Dänemark
1
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Type of publication
All
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Fallstudie
Article in journal
211
Aufsatz in Zeitschrift
211
Aufsatz im Buch
34
Book section
34
Case study
13
Conference paper
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Konferenzbeitrag
5
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
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less ...
Language
All
English
8
German
5
Author
All
Bader, Thomas
2
Bald, Thorsten
2
Rutenbeck, Henrik
2
Wember, Dirk
2
Araujo, Luis
1
Bauer, Yvonne
1
Becker, Wolfgang
1
Bocconcelli, Roberta
1
Cheng, Yung-hsiang
1
Cui, Lianguang
1
Day, Marc
1
Fawcett, Amydee M.
1
Fawcett, Stanley E.
1
Gustafsson, Anders
1
Hertz, Susanne
1
Kowalkowski, Christian
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Lee, Frank
1
Magnan, Gregory M.
1
Moxey, Steven
1
Munksgaard, Kristin Balslev
1
Münch, Yvonne
1
Perks, Helen
1
Spring, Martin
1
Tunisini, Annalisa
1
Ulrich, Patrick
1
Witell, Lars
1
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
22
Wissensmanagement im Mittelstand : Grundlagen - Lösungen - Praxisbeispiele
15
International journal of management practice : IJMP
9
Journal of small business and enterprise development
9
Cases on SMEs and open innovation : applications and investigations
8
Journal of small business and entrepreneurship : JSBE ; the journal of the Canadian Council for Small Business and Entrepreneurship
8
Gabler Edition Wissenschaft
7
Gabler Research
7
Journal of business research : JBR
7
Schriftenreihe Strategisches Management
7
Herausforderung Reorganisation : ein Leitfaden zur Einführung ganzheitlicher Geschäftsmodelle in kleinen und mittleren Unternehmen
5
SMEs and open innovation : global cases and initiatives
5
Strategic innovation in small firms : an international analysis of innovation and strategic decision making in small to medium sized enterprises
5
The international journal of human resource management
5
Berichte aus der Betriebswirtschaft
4
Cases in Strategy and Management
4
Der Aufgabenbezogene Informationsaustausch : zeitweilige partizipative Gruppenarbeit zur Problemlösung ; mit besonderem Blick auf Organisationsentwicklung, Wissensmanagement und betriebliche Gesundheitsvorsorge
4
Europäische Hochschulschriften / 5
4
Fallstudien zum Internationalen Management : Grundlagen - Praxiserfahrungen - Perspektiven
4
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
4
International journal of business excellence
4
International journal of globalisation and small business : IJGSB
4
International journal of technology management : IJTM
4
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
4
Management decision : MD
4
The international journal of entrepreneurship and innovation
4
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
4
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE
4
Change Management Praxisfälle : Veränderungsschwerpunkte Organisation, Team, Individuum
3
Competence building and leveraging in interorganizational relations
3
Contemporary challenges to international business
3
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
3
IMADI.net-Projektbericht
3
Innovation and entrepreneurship : successful start-ups and businesses in emerging economies
3
International journal of business and globalisation : IJBG
3
International journal of business information systems : IJBIS
3
International journal of commerce and management
3
International journal of operations & production management : IJOPM ; the official journal of the European Operations Management Association, EUROMA
3
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1
Outsourcing reverse logistics of high-tech manufacturing firms by using a systematic decision-making approach : TFT-LCD sector in Taiwan
Cheng, Yung-hsiang
;
Lee, Frank
- In:
Industrial marketing management : the international …
39
(
2010
)
7
,
pp. 1111-1119
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008668702
Saved in:
2
Networks and capabilities as characteristics of logistics firms
Cui, Lianguang
;
Hertz, Susanne
- In:
Industrial marketing management : the international …
40
(
2011
)
6
,
pp. 1004-1011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009354613
Saved in:
3
Exploring perceptions of interdependencies : strategic options in supplier-customer relationships
Munksgaard, Kristin Balslev
- In:
Industrial marketing management : the international …
39
(
2010
)
6
,
pp. 936-946
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655099
Saved in:
4
Beyond the service factory : service innovation in manufacturing supply networks
Spring, Martin
;
Araujo, Luis
- In:
Industrial marketing management : the international …
42
(
2013
)
1
,
pp. 59-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009734096
Saved in:
5
Trust and relational embeddedness : exploring a paradox of trust pattern development in key supplier relationships
Day, Marc
;
Fawcett, Stanley E.
;
Fawcett, Amydee M.
; …
- In:
Industrial marketing management : the international …
42
(
2013
)
2
,
pp. 152-165
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009734951
Saved in:
6
Reconfiguring supplier relationships between local and global : history matters
Tunisini, Annalisa
;
Bocconcelli, Roberta
- In:
Industrial marketing management : the international …
38
(
2009
)
6
,
pp. 671-678
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003889464
Saved in:
7
Ein Anwenderbericht : vom Handwerksbetrieb zum global agierenden Mittelständler
Bader, Thomas
;
Wember, Dirk
- In:
Internationalisierung deutscher Unternehmen : …
,
(pp. 581-592)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009162170
Saved in:
8
Kontrollierte Offensive : mit international profilierter Marke zu nachhaltig profitablem Wachstum
Bald, Thorsten
;
Rutenbeck, Henrik
;
Bauer, Yvonne
- In:
Internationalisierung deutscher Unternehmen : …
,
(pp. 499-527)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009162174
Saved in:
9
Internationalisierung mittelständischer Familienunternehmen : Gründe, Erscheinungsformen, Fallstudien
Becker, Wolfgang
;
Ulrich, Patrick
- In:
Internationalisierung deutscher Unternehmen : …
,
(pp. 51-71)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009162200
Saved in:
10
Kontrollierte Offensive : mit international profilierter Marke zu nachhaltig profitablem Wachstum
Bald, Thorsten
;
Rutenbeck, Henrik
;
Münch, Yvonne
- In:
Internationalisierung deutscher Unternehmen : …
,
(pp. 441-469)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003874584
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