//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis"
~subject:"Marketing"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Case study"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Reputation and ethical behavio...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Marketing
Beziehungsmarketing
1
Communication
1
Kommunikation
1
Lieferantenmanagement
1
Relationship marketing
1
Supplier relationship management
1
Theorie
1
Theory
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Case study
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Lischka, Andreas
1
Published in...
All
Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis
Political marketing in the United States
3
Kommunikationspolitik im 21. Jahrhundert
2
Virale Kommunikation : Möglichkeiten und Grenzen des prozessanstoßenden Marketings
2
Wert und Werte der Marketing-Kommunikation
2
Berichte aus der Betriebswirtschaft
1
Crisis as a political and economic concept : a multidisciplinary approach
1
Dialogmarketing Perspektiven 2012/2013 : Tagungsband ; 7. Wissenschaftlicher Interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
1
Evolutionary psychology in the business sciences
1
Ganzheitliche Unternehmensführung in dynamischen Märkten : Festschrift für Univ.-Prof. Dr. Armin Töpfer
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
1
Marketing : metaphors and metamorphosis
1
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
1
Papers of the 51st International Atlantic Economic Conference presented by Estonian participants : Athens, Greece
1
Perspektiven der Wirtschaftskommunikation
1
Public Sector Marketing Communications Volume I : Public Relations and Brand Communication Perspectives
1
Schriften zum Kultur- und Museumsmanagement
1
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
1
The evolution of business in the cyber age : digital transformation, threats, and security
1
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
1
Wertschöpfung durch Medien im Wandel
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Dialogkommunikation im Rahmen der integrierten Kommunikation
Lischka, Andreas
- In:
Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : …
,
(pp. 47-63)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001520952
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->