//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Ist die Pionierrolle ein Erfol...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Interactive media
1
Interaktive Medien
1
Web 2.0 technologies
1
Web 2.0-Technologien
1
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
2
Book section
2
Language
All
German
2
Author
All
Clement, Michel
2
Papies, Dominik
2
Published in...
All
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
10
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
10
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
8
The journal of media economics
8
Journal of business economics : JBE
7
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
7
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
5
Journal of Media Economics
5
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Ökonomie der Musikindustrie
4
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
3
Journal of media business studies
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Marketing science
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
BuR - Business Research
2
DUV / Wirtschaftswissenschaft
2
IZA Discussion Papers
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
MSI reports : working paper series
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Proceedings of the ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference (Online)
2
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
2
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
Branchenspezifisches Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Gemeinsamkeiten
1
Business research
1
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Business systems research : a system view accross technology & economics : the journal of Society for Advancing Innovation and Research in Economy
1
Controller-Magazin : CM ; Arbeitsergebnisse aus der Controller-Praxis
1
Controlling & Management review / Sonderheft : ZfCM : Zeitschrift für Controlling & Management
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Dialogmarketing im Dialog : Festschrift zum 10-jährigen Bestehen des Siegfried Vögele Instituts
1
Discussion paper series / IZA
1
Entrepreneurial marketing
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Podcasting
Clement, Michel
;
Papies, Dominik
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 335-346)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003566488
Saved in:
2
Podcasting
Clement, Michel
;
Papies, Dominik
- In:
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und …
,
(pp. 335-346)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762183
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->