//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Academic Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"International journal of consumer studies"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Consciousness for sustainable...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Consumer behaviour
1
Fair trade
1
Fairer Handel
1
Konsumentenverhalten
1
Private consumption
1
Privater Konsum
1
Sustainble consumption
1
consciousness for fair consumption
1
fair trade
1
scale development
1
socially conscious consumption
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
1
Undetermined
1
Author
All
Balderjahn, Ingo
2
Paulssen, Marcel
2
Peyer, Mathias
2
Published in...
All
International journal of consumer studies
Lehr- und Forschungsbericht / Universität Potsdam, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre mit dem Schwerpunkt Marketing
25
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
15
Die Betriebswirtschaft : DBW
12
Arbeitspapier / HHL, Leipzig Graduate School of Management
11
Marketing : ZFP ; journal of research and management
11
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
9
Schriftenreihe der HHL Leipzig Graduate School of Management
9
SpringerLink / Bücher
9
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
8
Research
8
Meffert-Marketing-Edition
6
Journal of business research : JBR
5
Marketing Review St.Gallen
5
Schriftenreihe Marketing, Management
5
Springer eBook Collection / Business and Economics
5
The journal of business & industrial marketing
5
Bericht / Technische Universität Berlin, Fachbereich 20, Informatik
4
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
3
Forum Marketing & Management : Probleme, Konzepte, Lösungen
3
HHL-Arbeitspapier
3
Handbuch Messemanagement : Planung, Durchführung und Kontrolle von Messen, Kongressen und Events
3
Journal of Consumer Affairs
3
Konsumentenvertrauen : Konzepte und Anwendungen für ein nachhaltiges Kundenbindungsmanagement
3
Psychology & marketing
3
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
3
Trade show management : planning, implementing and controlling of trade shows, conventions and events
3
Vortragsreihe / Universität Potsdam, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre mit dem Schwerpunkt Marketing
3
Arbeitspapier
2
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
2
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag
2
Ecological economics : the transdisciplinary journal of the International Society for Ecological Economics
2
Events und Messen : Stand und Perspektiven der Eventforschung ; [mit der 5. Wissenschaftlichen Konferenz Eventforschung, die am 25. Oktober 2013 vom Lehrstuhl Marketing und Handelsbetriebslehre der TU Chemnitz veranstaltet wurde ...]
2
Forum Marketing und Management
2
Handbuch Markenführung ; Bd. 3
2
Handbuch Produktentwicklung
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Consciousness for fair consumption: conceptualization, scale development and empirical validation
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
;
Paulssen, Marcel
- In:
International journal of consumer studies
37
(
2013
)
5
,
pp. 546-555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010162678
Saved in:
2
Consciousness for fair consumption : conceptualization, scale development and empirical validation
Balderjahn, Ingo
;
Peyer, Mathias
;
Paulssen, Marcel
- In:
International journal of consumer studies
37
(
2013
)
5
,
pp. 546-555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009792192
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->