Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587957
Die Auseinandersetzung mit Problemstellungen der strategischen Unternehmensführung war in den letzten Jahren von der Konkurrenz zwischen markt- und ressourcenorientierten Ansätzen geprägt. Mittlerweile hat sich jedoch die Auffassung durchgesetzt, dass beide Perspektiven zwei Seiten der selben...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942948
Zunehmende Diskontinuitäten und fortschreitende Marktsättigung sowie das Auftreten neuer Wettbewerber stellen den Bankbereich vor die Notwendigkeit, sein Geschäft strategisch auszurichten. Die vorliegende Arbeit hat sich zum Ziel gesetzt, ein Konzept zur strategischen Marketingplanung in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011960500
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010484997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009012850
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001693764
Chapter 1. Estimating Demand with Constrained Data and Product Substitutions -- Chapter 2. Selling Innovative Products to Anxious Consumers -- Chapter 3. Buyer Valuation Uncertainty and Firm Information Provision Strategies -- Chapter 4. Optimizing Promotions for Multiple Items in Supermarkets...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399125
Storytelling mit Daten: Das Orakel-Prinzip -- Storytelling im digitalen Zeitalter: Narrative, Protagonisten und Storys -- Von der Fragestellung zu den Daten: Warum bin ich relevant? Für wen bin ich relevant? Welche Themen kommen an? Was bewegt Nutzer? -- Der Weg zu einer Datenstrategie:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012496195
1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819074
The road to successful transformation and development of Huawei -- Product innovation model and decision management -- The choice of corporate globalization Strategy -- Build a powerful international marketing & sales team -- Business model design and application.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013202313