//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Academic Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of Business Research"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Multivariate Analysemethoden :...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Online availability
All
Undetermined
4
Type of publication
All
Article
4
Language
All
Undetermined
4
Author
All
Backhaus, Klaus
3
Buschken, Joachim
1
Koch, Franz-Karl
1
Meyer, Margit
1
Plinke, Wulff
1
Stockert, Andreas
1
Published in...
All
Journal of Business Research
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
35
Arbeitspapiere des Betriebswirtschaftlichen Instituts für Anlagen und Systemtechnologien
33
Springer eBook Collection / Business and Economics
21
Springer-Lehrbuch
20
Die Betriebswirtschaft : DBW
19
Marketing : ZFP ; journal of research and management
14
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
14
SpringerLink / Bücher
12
Journal of business economics : JBE
11
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
10
Forschungsbericht zum Marketing
9
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
8
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
7
Handbuch Industriegütermarketing : Strategien - Instrumente - Anwendungen
7
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
7
Handbuch Electronic Business : Informationstechnologien - Electronic Commerce - Geschäftsprozesse
6
Arbeitspapiere zum Investitionsgüter-Marketing
5
Arbeitspapiere zur Betriebswirtschaftslehre des industriellen Anlagengeschäftes
5
Bochumer Beiträge zur Unternehmungsführung und Unternehmensforschung
5
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
5
Journal of business-to-business marketing
5
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
5
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
Entwicklungen des Investitionsgütermarketing
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
4
Journal of business research : JBR
4
Lehrbuch
4
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
4
Projektberichte aus dem Betriebswirtschaftlichen Institut für Anlagen und Systemtechnologien
4
Technischer Vertrieb
4
Telekommunikation und Multimedia
4
Arbeitspapier zur Marketingtheorie
3
Bochumer Beiträge zur Unternehmensführung und Unternehmensforschung
3
Fundamentals of business-to-business marketing
3
Industrial marketing : a German-American perspective ; with 29 tables
3
Innovationen für das Industriegütermarketing : Festschrift für Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus zum 60. Geburtstag
3
more ...
less ...
Source
All
RePEc
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Cost-based pricing : Behavioral aspects of price decisions for capital goods
Plinke, Wulff
- In:
Journal of Business Research
13
(
1985
)
5
,
pp. 447-460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005465689
Saved in:
2
Using voice analysis for analyzing bargaining processes in industrial marketing
Backhaus, Klaus
;
Meyer, Margit
;
Stockert, Andreas
- In:
Journal of Business Research
13
(
1985
)
5
,
pp. 435-446
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005465515
Saved in:
3
The Paradox of Unsatisfying but Stable Relationships--A Look at German Car Suppliers
Backhaus, Klaus
;
Buschken, Joachim
- In:
Journal of Business Research
46
(
1999
)
3
,
pp. 245-257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005465535
Saved in:
4
Behavioral industrial marketing research in Germany and the United States--A comparison
Backhaus, Klaus
;
Koch, Franz-Karl
- In:
Journal of Business Research
13
(
1985
)
5
,
pp. 375-382
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005473930
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->