Showing 1 - 10 of 62
Games -- Crowdsourcing and Schelling’s Theory of Self-Command -- Content Popularity and Spence’s Theory of Costly Signaling … driving force in contemporary marketing.The science of game theory provides the toolset for the marketer and the marketing … Cold-War geopolitical maneuvering, game theory illuminates the conflicting and overlapping interests of marketers and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522812
Der Markterfolg eines Produktes hängt davon ab, wie gut es die Bedürfnisse der Konsumenten erfüllt. Obwohl diese Tatsache allgemein bekannt ist, erfüllen viele Neuprodukte die Absatzerwartungen nicht. Grund dafür ist, dass die zuverlässige Erkennung von Kundenbedürfnissen in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516605
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001144695
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001250295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010390180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737339
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001614204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001630612
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001418816