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~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
~person:"Engelen, Andreas"
~person:"Huber, Frank"
~subject:"Success factor"
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Verteilungswirkungen ehe- und...
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Success factor
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
German
2
Author
All
Engelen, Andreas
Huber, Frank
Bauer, Hans H.
1
Betz, Jürgen
1
Block, Jörn
1
Brettel, Malte
1
Brühl, Volker
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Clement, Michael
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Clermont, Marcel
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Heinemann, Florian
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Journal of business economics : JBE
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
4
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
2
Managementorientierte Arbeitspapiere / P
1
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
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Relevance
Date (newest first)
Date (oldest first)
1
Erfolgsgrößen im Automobilhandel : Ergebnisse einer kausalanalytischen Studie
Bauer, Hans H.
- In:
Journal of business economics : JBE
68
(
1998
)
9
,
pp. 979-1008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001247076
Saved in:
2
Marktorientierte Unternehmenskultur als Erfolgsfaktor in jungen Wachstumsunternehmen
Brettel, Malte
;
Engelen, Andreas
;
Heinemann, Florian
; …
- In:
Journal of business economics : JBE
78
(
2008
)
11
,
pp. 1197-1220
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003774565
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