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~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
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9
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9
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2
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2
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Retailing
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Algorithmus
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Allocation
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Allokation
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Artificial intelligence
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Brand
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Consumer goods marketing
1
Direct marketing
1
Direktmarketing
1
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1
Distanzhandel
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Endogeneity
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Estimation
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Exploration-exploitation algorithm
1
Interaction effects
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Künstliche Intelligenz
1
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Free
5
CC license
1
Undetermined
1
Type of publication
All
Article
19
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
14
Aufsatz in Zeitschrift
14
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
8
German
7
Undetermined
6
Author
All
Hruschka, Harald
21
Baumgartner, Bernhard
2
Natter, Martin
2
Paetz, Friederike
2
Semmler, Michael
2
Steiner, Winfried J.
2
Falke, Andreas
1
Gahler, Daniel
1
Reutterer, Thomas
1
Werkmeister, Marc
1
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All
Journal of business economics : JBE
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
32
European journal of operational research : EJOR
10
European Journal of Operational Research
9
OR spectrum : quantitative approaches in management
8
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
8
Journal of Business Economics
5
Journal of forecasting
5
Marketing : ZFP ; journal of research and management
5
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
5
Marketing : journal of research and management
4
University of Regensburg Working Papers in Business, Economics and Management Information Systems
4
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
3
Reihe Wirtschaftswissenschaften
3
Review of managerial science : RMS
3
Review of marketing science
3
Wirtschaftsuniversität Wien - Forschungsbezogene elektronische Publikationen
3
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings of the International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing, Montréal, Canada, September 1 - 2, 1995
2
Forschungsbericht / Institut für Höhere Studien und Wissenschaftliche Forschung, Wien
2
Goethe-Universität Frankfurt am Main - FACHBEREICH WirtschaftswissenschaftenAbteilung Marketing: Publikationen
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Journal of Forecasting
2
OR Spectrum
2
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
2
Operations-Research-Spektrum : Zeitschrift der Gesellschaft für Operations Research
2
Review of Managerial Science
2
Schmalenbach Business Review (sbr)
2
Schmalenbach business review : sbr
2
Arbeitspapiere der absatzwirtschaftlichen Institute der Wirtschaftsuniversität Wien
1
Computational Statistics
1
Econometrics of short and unreliable time series
1
European Journal of Operational Research ; 114 (1999) 346-353
1
Handbook of marketing decision models
1
Innovationen im sektoralen Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch ; mit 15 Tabellen
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
1
Journal of Business Research
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Markenartikel : das Magazin für Markenführung
1
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1
Analyzing the dependences of multi-category purchases on interactions of marketing variables
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
87
(
2017
)
3
,
pp. 295-313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011707331
Saved in:
2
Endogeneity of marketing variables in multicategory choice models
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
94
(
2024
)
4
,
pp. 639-657
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014546938
Saved in:
3
Messung von Interdependenzen zwischen Marketing-Instrumenten : Bestimmung eines Mehrgleichungsmodells für markierte kurzlebige Konsumgüter
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
60
(
1990
)
5/6
,
pp. 549-560
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001083880
Saved in:
4
Die Bestimmung von Absatzreaktionsfunktionen auf der Grundlage von PIMS-Daten
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
3
,
pp. 253-265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001138171
Saved in:
5
Analyse von Marktsegmenten mit Hilfe konnexionistischer Modelle
Hruschka, Harald
;
Natter, Martin
- In:
Journal of business economics : JBE
63
(
1993
)
5
,
pp. 425-442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001140936
Saved in:
6
Semi-Parametrische Marktanteilsmodellierung
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
71
(
2001
)
5
,
pp. 571-589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001577266
Saved in:
7
Schätzung und normative Analyse ausgewählter Preis-Absatz-Funktionen
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
8
,
pp. 845-864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001223390
Saved in:
8
Praxis . Forschung - Wirkungsmessung und Allokation von Katalogen in Versandhandel und Direktmarketing: Katalogversand an Sammelbesteller
Hruschka, Harald
;
Baumgartner, Bernhard
;
Semmler, Michael
- In:
Journal of business economics : JBE
73
(
2003
)
1
,
pp. 7-24
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007034509
Saved in:
9
Schätzung und normative Analyse ausgewählter Preis-Absatz-Funktionen
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
67
(
1997
)
8
,
pp. 845-864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007068409
Saved in:
10
Erratum
Hruschka, Harald
- In:
Journal of business economics : JBE
66
(
1996
)
7
,
pp. 878-879
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007078794
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