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~isPartOf:"Journal of business economics : JBE"
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz in Zeitschrift
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Language
All
German
6
Undetermined
6
Author
All
Skiera, Bernd
12
Albers, Sönke
4
Böhm, Martin
2
Gensler, Sonja
2
Haase, Knut
2
Salewski, Frank
2
Spann, Martin
2
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Journal of business economics : JBE
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
18
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
17
Journal of marketing
11
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
11
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
10
Publications of Darmstadt Technical University, Institute for Business Studies (BWL)
8
European journal of operational research : EJOR
7
International journal of electronic commerce : IJEC
6
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
5
Journal of retailing
5
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
4
European Journal of Operational Research
4
Journal of forecasting
4
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
4
Journal of marketing research : JMR
4
Journal of retailing and consumer services
4
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
4
Marketing science
4
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
4
Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of management information systems : JMIS
3
Journal of service research : JSR
3
Kredit und Kapital
3
Marketing : value creation or value destruction?
3
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
3
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
3
Value creation and economic sustainability in banking
3
Bank-Praktiker : rechtssicher, revisionsfest, risikogerecht
2
BuR - Business Research
2
Decision support systems : DSS ; the international journal
2
ERIM report series research in management
2
Economics letters
2
Electronic commerce research and applications
2
GfK marketing intelligence review
2
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
2
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
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1
Gewinnmaximale zeitliche Preisdifferenzierung für Dienstleistungen
Skiera, Bernd
;
Spann, Martin
- In:
Journal of business economics : JBE
68
(
1998
)
7
,
pp. 703-717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001242198
Saved in:
2
Preisdifferenzierung bei Dienstleistungen am Beispiel von "Call-by-Call"-Tarifen
Haase, Knut
- In:
Journal of business economics : JBE
68
(
1998
)
10
,
pp. 1053-1071
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001248497
Saved in:
3
Implikationen des allgemeinen Probit-Modells für die Marketingplanung : Anmerkungen zum Beitrag von Andreas Hermann: "Die Bedeutung von Nachfragemodellen für die Planung marketingpolitischer Aktivitäten" (ZfB 64. Jg. (1994), H. 10, S. 1303 - 1325)
Skiera, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
66
(
1996
)
2
,
pp. 191-198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001193607
Saved in:
4
COSTA: ein Entscheidungs-Unterstützungs-System zur deckungsbeitragsmaximalen Einteilung von Verkaufsgebieten
Skiera, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
64
(
1994
)
10
,
pp. 1261-1283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001170615
Saved in:
5
Praxis . Forschung - Einsatzplanung eines Verkaufsaussendienstes auf der Basis einer Umsatzreaktionsfunktion
Albers, Sönke
;
Skiera, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
72
(
2002
)
11
,
pp. 1105-1132
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007035502
Saved in:
6
Preisdifferenzierung bei Dienstleistungen am Beispiel von "Call-by-Call"-Tarifen
Haase, Knut
;
Salewski, Frank
;
Skiera, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
68
(
1998
)
10
,
pp. 1053-1072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007060894
Saved in:
7
Gewinnmaximale zeitliche Preisdifferenzierung für Dienstleistungen
Skiera, Bernd
;
Spann, Martin
- In:
Journal of business economics : JBE
68
(
1998
)
7
,
pp. 703-718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007062424
Saved in:
8
Implikationen des allgemeinen Probit-Modells für die Marketingplanung
Skiera, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
66
(
1996
)
2
,
pp. 191-198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007074689
Saved in:
9
COSTA: Ein Entscheidungs-Unterstützungs-System zur deckungsbeitragsmaximalen Einteilung von Verkaufsgebieten
Skiera, Bernd
;
Albers, Sönke
- In:
Journal of business economics : JBE
64
(
1994
)
10
,
pp. 1261-1284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007091724
Saved in:
10
Impact of online-banking use on product usage and customer profitability
Gensler, Sonja
;
Skiera, Bernd
;
Böhm, Martin
- In:
Journal of business economics : JBE
77
(
2007
)
6
,
pp. 675-696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007777611
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