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Author
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Hennig-Thurau, Thorsten
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Bartschat, Maria
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Cziehso, Gerrit P.
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Groth, Markus
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Paul, Michael
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Journal of business research : JBR
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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IAB-Kurzbericht
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Journal of cultural economics
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Journal of marketing management : MM
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IAB-Forschungsbericht : aktuelle Ergebnisse aus der Projektarbeit des Instituts für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
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Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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2
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AMS info
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Asset Management in Kapitalanlage- und Versicherungsgesellschaften : Altersvorsorge, Nachhaltige Investments, Rating
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Tightening or loosening the "iron cage"? : the impact of formal and informal display controls on service customers
Paul, Michael
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Groth, Markus
- In:
Journal of business research : JBR
68
(
2015
)
5
,
pp. 1062-1073
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010517107
Saved in:
2
Searching for word of mouth in the digital age : determinants of consumers' uses of face-to-face information, internet opinion sites, and social media
Bartschat, Maria
;
Cziehso, Gerrit P.
;
Hennig-Thurau, …
- In:
Journal of business research : JBR
141
(
2022
),
pp. 393-409
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013168061
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