//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Academic Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Journal of communication management : an international journal"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Employees’ emotions in change:...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Confidence
1
Public relations
1
Social Web
1
Social relations
1
Social web
1
Soziale Beziehungen
1
Vertrauen
1
Öffentlichkeitsarbeit
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
1
Undetermined
1
Author
All
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
2
Eichenlaub, Angelika
2
Published in...
All
Journal of communication management : an international journal
Jahrbuch für Kulturmanagement
5
Management revue : MRev
4
Management Revue
3
Management revue : socio-economic studies
3
Marketing : ZFP ; journal of research and management
3
Schriften aus dem Institut für Mittelstandsforschung
3
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
3
Berichte der Werkstatt für Organisations- und Personalforschung
2
Corporate Communications: An International Journal
2
Konsum und Verhalten
2
Management revue : the international review of management studies
2
Moderne Markenführung : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
2
Schriften aus dem Arbeitskreis Betriebswirtschaftliche Verhaltensforschung / Absatz-, Konsum- und Verhaltensforschung / Univ. - Gesamthochsch. Paderborn, Fachbereich Wirtschaftswiss.
2
Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
2
management revue. Socio-economic Studies
2
Arbeitspapier / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Arts marketing : an international journal ; AM
1
Asia-Pacific journal of management research and innovation : APJMRI
1
Berichte der Werkstatt für Organisations- und Personalforschung e.V.
1
Berichte der Werkstatt für Organisations- und Personalforschung e.V. ; 14 (2004)
1
Entrepreneurship, professions, small business economics : Schriften des Center for Research in Entrepreneurship, Professions and Small Business Economics (CREPS), Forschungszentrum für Unternehmertum, Freie Berufe und Ökonomie Kleiner und Mittlerer Unternehmen ; CREPS-Schriftenreihe
1
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Gabler Edition Wissenschaft : Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Gabler-Edition Wissenschaft / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Handbuch Markenführung ; Bd. 1
1
Handbuch Marketing-Controlling : Effektivität und Effizienz einer marktorientierten Unternehmensführung
1
Handbuch Marketingcontrolling : Marketing als Motor von Wachstum und Erfolg
1
Handelsforschung
1
Impulse für die Markenforschung und Markenführung
1
International journal of entrepreneurial venturing : IJEV
1
Journal of applied behavioral science
1
Journal of cultural management and cultural policy
1
Journal of organizational change management
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
1
Konzepte, Erkenntnisse und Perspektiven zur Marke im Kulturbereich
1
Managementstrategien von kleinen und mittleren Unternehmen : Stand der theoretischen und empirischen Forschung
1
Markenbegriffe, Markentheorien, Markeninformationen, Markenstrategien
1
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
What makes for trusting relationships in online communication?
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
;
Eichenlaub, Angelika
- In:
Journal of communication management : an international …
14
(
2010
)
4
,
pp. 337-355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008825759
Saved in:
2
What makes for trusting relationships in online communication?
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
;
Eichenlaub, Angelika
- In:
Journal of communication management : an international …
14
(
2010
)
4
,
pp. 337-356
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008724046
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->