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Hennig-Thurau, Thorsten
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Sorenson, Olav
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Bohnenkamp, Björn
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Kupfer, Ann-Kristin
1
Marchand, André
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Ravid, S. Abraham
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Ravid, Simon Abraham
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Schauerte, Ricarda
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Journal of cultural economics
Journal of the Academy of Marketing Science
18
Journal of marketing
17
Reihe: Marketing und Medien
8
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
5
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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IAB-Kurzbericht
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Journal of marketing management : MM
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Journal of service research : JSR
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
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Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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Journal of retailing
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Psychology & marketing
3
The journal of media economics
3
Academy of Management journal : AMJ
2
Aktuelle Berichte
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
BuR - Business Research
2
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag
2
Finanzierung, Leasing, Factoring : FLF
2
Handbuch Markenführung ; Bd. 1
2
IAB-Forschungsbericht
2
IAB-Forschungsbericht : aktuelle Ergebnisse aus der Projektarbeit des Instituts für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
2
Ifo-Schnelldienst
2
Journal of Cultural Economics
2
Journal of business research : JBR
2
Journal of service research
2
Marketing : journal of research and management
2
Markt und Konsum
2
Papers in regional science : the journal of the Regional Science Association International
2
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
2
Research on international service marketing : a state of the art
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
2
AMA educators proceedings
1
AMS info
1
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1
The relationship between reviewer judgments and motion picture success: re-analysis and extension
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Marchand, André
- In:
Journal of cultural economics
36
(
2012
)
3
,
pp. 249-283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009618126
Saved in:
2
When does it make sense to do it again? : an empirical investigation of contingency factors of movie remakes
Bohnenkamp, Björn
;
Kupfer, Ann-Kristin
;
Hennig-Thurau, …
- In:
Journal of cultural economics
39
(
2015
)
1
,
pp. 15-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011332888
Saved in:
3
Special issue: the economics of filmed entertainment in the digital era
Hennig-Thurau, Thorsten
(
ed.
);
Ravid, S. Abraham
(
ed.
); …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545568
Saved in:
4
The economics of filmed entertainment in the digital era
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Ravid, Simon Abraham
; …
- In:
Journal of cultural economics
45
(
2021
)
2
,
pp. 157-170
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545639
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