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Type of publication
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Language
All
English
2
Undetermined
1
Author
All
Hogreve, Jens
3
Hoyer, Wayne D.
2
Suwelack, Thomas
2
Hettich, Alexander S.
1
Matta, Shashi
1
Walker Reczek, Rebecca
1
Published in...
All
Journal of retailing
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Journal of service management
3
Journal of service research
3
Journal of service research : JSR
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Journal of Service Management
2
Journal of business research : JBR
2
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
2
Aktuelle Beiträge zur Dienstleistungsforschung : [im März 2012 fand an der Technischen Universität Kaiserslautern der 16. Workshop Dienstleistungsmarketing statt, der vom Lehrstuhl für Marketing ausgerichtet wurde]
1
Aktuelle Forschungsfragen im Dienstleistungsmarketing : [Workshop Dienstleistungsmarketing 2008]
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
1
Fernuniversität Hagen - Douglas-Stiftungslehrstuhl Dienstleistungsmanagement - Publikationen
1
Focus Dienstleistungsmarketing
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
1
Innovatives Dienstleistungsmarketing in Theorie und Praxis
1
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
1
Journal of Services Marketing
1
Journal of marketing
1
Journal of service management research : SMR
1
Journal of the Academy of Marketing Science
1
Konzepte - Methoden - Instrumente
1
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Management Review Quarterly
1
Management review quarterly
1
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
1
Netspar industry series
1
Neue Herausforderungen an das Dienstleistungsmarketing
1
Perspektiven des Dienstleistungsmanagements : aus Sicht von Forschung und Praxis
1
Review of Managerial Science
1
Review of managerial science : RMS
1
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
1
The journal of services marketing
1
Theorie und Praxis des Dienstleistungsmarketing : aktuelle Konzepte und Entwicklungen
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
in: Science Factory 01/2005 und Absatzwirtschaft 04/2005, S. 56
1
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Understanding Money-Back Guarantees: Cognitive, Affective, and Behavioral Outcomes
Suwelack, Thomas
;
Hogreve, Jens
;
Hoyer, Wayne D.
- In:
Journal of retailing
87
(
2011
)
4
,
pp. 462-479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009806299
Saved in:
2
Understanding money-back guarantees : cognitive, affective, and behavioral outcomes
Suwelack, Thomas
;
Hogreve, Jens
;
Hoyer, Wayne D.
- In:
Journal of retailing
87
(
2011
)
4
,
pp. 462-478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009423196
Saved in:
3
How do social norms influence parents' food choices for their children? : the role of social comparison and implicit self-theories
Hogreve, Jens
;
Matta, Shashi
;
Hettich, Alexander S.
; …
- In:
Journal of retailing
97
(
2021
)
2
,
pp. 173-190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012648985
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