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~isPartOf:"Zeitschrift für das gesamte Kreditwesen : Pflichtblatt der Frankfurter Wertpapierbörse"
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All
Undetermined
1,622
Free
952
Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
940
Journal
8
Type of publication (narrower categories)
All
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Aufsatz in Zeitschrift
2,333
Arbeitspapier
933
Working Paper
933
Graue Literatur
869
Non-commercial literature
869
Collection of articles of several authors
11
Sammelwerk
11
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Konferenzbeitrag
7
Konferenzschrift
3
No longer published / No longer aquired
3
Aufsatzsammlung
2
Case study
2
Conference proceedings
2
Fallstudie
2
Umfrage
2
Entscheidungssammlung
1
Forschungsbericht
1
Interview
1
Mehrbändiges Werk
1
Multi-volume publication
1
Quelle
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
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English
2,811
Undetermined
996
German
570
Author
All
Fitzenberger, Bernd
51
Czarnitzki, Dirk
45
Pfeiffer, Friedhelm
33
Zwick, Thomas
29
Kaiser, Ulrich
27
Schmidt, Dirk
26
Rammer, Christian
22
Wilke, Ralf A.
22
Peters, Bettina
21
Spengel, Christoph
21
Flachmann, Klaus
19
Hammer, Klaus
19
Hussinger, Katrin
19
Park, Jungkun
19
Rennings, Klaus
19
Arntz, Melanie
18
Heinemann, Friedrich
18
Kraft, Kornelius
18
Muthesius, Volkmar
18
Prentice, Catherine
18
Gürtzgen, Nicole
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Septianto, Felix
17
Sofka, Wolfgang
17
Thomsen, Stephan L.
17
Franz, Wolfgang
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Thaichon, Park
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14
Fries, Karl
14
Hüschelrath, Kai
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Steiner, Viktor
14
Büttner, Thiess
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Coneus, Katja
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Fier, Andreas
13
Jebarajakirthy, Charles
13
Paul, Justin
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Falk, Martin
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Fryges, Helmut
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Hahn, Oswald
12
Lombart, Cindy
12
Pantano, Eleonora
12
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Institution
All
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung
49
Bank für Gemeinwirtschaft
1
Bundesbank-Symposium Bankenaufsicht im Dialog <18., 2014, Frankfurt am Main>
1
Bundesverband Deutscher Leasing-Gesellschaften e. V.
1
Deutschen Bundesbank
1
International Conference on National Brand & Private Label Marketing <1., 2014, Barcelona>
1
Kreditanstalt für Wiederaufbau
1
Raiffeisen
1
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Journal of retailing and consumer services
ZEW discussion papers
Zeitschrift für das gesamte Kreditwesen : Pflichtblatt der Frankfurter Wertpapierbörse
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
8,058
Betriebs-Berater : BB
5,995
SpringerLink / Bücher
3,312
Der Betrieb
2,887
Europäische Hochschulschriften / 5
2,700
Ifo-Schnelldienst
2,582
Wirtschaft und Statistik : WISTA
2,454
Journal of business research : JBR
2,441
Wirtschaftsdienst
2,370
WSI-Mitteilungen : Zeitschrift des Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Instituts der Hans-Böckler-Stiftung
2,018
DIW-Wochenbericht : Wirtschaft, Politik, Wissenschaft
1,933
Discussion paper series / IZA
1,652
Der langfristige Kredit : Zeitschrift für Finanzierung, Kapitalanlage und Immobilienwesen
1,634
Sparkasse : Manager-Magazin für die Sparkassen-Finanzgruppe
1,477
Ifo Schnelldienst
1,452
Die Bank
1,422
Gewerkschaftliche Monatshefte
1,319
ifo Schnelldienst
1,311
NBER working paper series
1,176
IZA Discussion Papers
1,149
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung
1,100
Aus Politik und Zeitgeschichte : APuZ
1,081
Discussion paper
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Sozialer Fortschritt : unabhängige Zeitschrift für Sozialpolitik
1,043
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
1,043
CESifo working papers
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Gabler Edition Wissenschaft
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NBER Working Paper
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IZA Discussion Paper
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Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
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Agrarwirtschaft : Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Marktforschung und Agrarpolitik
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Statistische Monatshefte Schleswig-Holstein
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Mitteilungen aus der Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
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DIW Wochenbericht
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The effect of mental availability on snack food choices
Stocchi, Lara
;
Kemps, Eva
;
Anesbury, Zachary
- In:
Journal of retailing and consumer services
60
(
2021
),
pp. 1-12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012502693
Saved in:
2
Studying the impact of food values, subjective norm and brand love on behavioral loyalty
Izquierdo-Yusta, Alicia
;
Martínez-Ruiz, María Pilar
; …
- In:
Journal of retailing and consumer services
65
(
2022
),
pp. 1-10
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013169605
Saved in:
3
Do online sales channels save brands of global companies from consumer boycotts? : a geographical analysis
Kim, Changju
;
Kim, Woonho
;
Nakami, Shinya
- In:
Journal of retailing and consumer services
68
(
2022
),
pp. 1-8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013366372
Saved in:
4
Impact of the link between individuals and their
region
on the customer-regional brand relationship
Charton-Vachet, Florence
;
Lombart, Cindy
- In:
Journal of retailing and consumer services
43
(
2018
),
pp. 170-187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011883189
Saved in:
5
The influence of product and personal attributes on organic food marketing
Prentice, Catherine
;
Chen, Jue
;
Wang, Xuequn
- In:
Journal of retailing and consumer services
46
(
2019
),
pp. 70-78
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980788
Saved in:
6
The biasing effect of evocative attributes at the implicit and explicit level : the tradition halo and the industrial horn in food products evaluations
Richetin, Juliette
;
Demartini, Eugenio
;
Gaviglio, Anna
; …
- In:
Journal of retailing and consumer services
61
(
2021
),
pp. 1-11
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012581852
Saved in:
7
Shopping and cross-shopping practices in Hanoi Vietnam : an emerging urban market context
Van Hai Tran
;
Sirieix, Lucie
- In:
Journal of retailing and consumer services
56
(
2020
),
pp. 1-12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012390004
Saved in:
8
The role of trust in the relationship between consumers, producers and retailers of organic food : A sector-based approach
Ladwein, Richard
;
Sánchez Romero, Andrea Milena
- In:
Journal of retailing and consumer services
60
(
2021
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012502731
Saved in:
9
The facets of consumer-based food label equity : measurement, structure and managerial relevance
Coderre, François
;
Sirieix, Lucie
;
Valette-Florence, Pierre
- In:
Journal of retailing and consumer services
65
(
2022
),
pp. 1-12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013169642
Saved in:
10
The impact of supermarket credibility on purchase intention of novel food
Jung, Inhaeng Noah
;
Sharma, Amit
;
Mattila, Anna S.
- In:
Journal of retailing and consumer services
64
(
2022
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013209481
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