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Language
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English
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Undetermined
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Author
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Skiera, Bernd
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Schlereth, Christian
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Wolk, Agnieszka
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Friege, Christian
1
Gensler, Sonja
1
Hennig-Thurau, Thorsten
1
Lobschat, Lara
1
Malthouse, Edward C.
1
Rangaswamy, Arvind
1
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Journal of service research : JSR
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
18
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
17
Journal of business economics : JBE
12
Journal of marketing
11
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
11
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
10
Publications of Darmstadt Technical University, Institute for Business Studies (BWL)
8
European journal of operational research : EJOR
7
International journal of electronic commerce : IJEC
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
5
Journal of retailing
5
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
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European Journal of Operational Research
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Journal of forecasting
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
4
Journal of marketing research : JMR
4
Journal of retailing and consumer services
4
Marketing mit interaktiven Medien : Strategien zum Markterfolg
4
Marketing science
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Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
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Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung
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Journal of business research : JBR
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Journal of management information systems : JMIS
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Kredit und Kapital
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Marketing : value creation or value destruction?
3
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
3
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
3
Value creation and economic sustainability in banking
3
Bank-Praktiker : rechtssicher, revisionsfest, risikogerecht
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BuR - Business Research
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2
ERIM report series research in management
2
Economics letters
2
Electronic commerce research and applications
2
GfK marketing intelligence review
2
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
2
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
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ECONIS (ZBW)
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OLC EcoSci
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1
Measuring Consumers' Preferences for Metered Pricing of Services
Schlereth, Christian
;
Skiera, Bernd
;
Wolk, Agnieszka
- In:
Journal of service research : JSR
14
(
2011
)
4
,
pp. 443-460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009813172
Saved in:
2
The impact of new media on customer relationships
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Malthouse, Edward C.
;
Friege, …
- In:
Journal of service research : JSR
13
(
2010
)
3
,
pp. 311-330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652114
Saved in:
3
Measuring consumers' preferences for metered pricing of services
Schlereth, Christian
;
Skiera, Bernd
;
Wolk, Agnieszka
- In:
Journal of service research : JSR
14
(
2011
)
4
,
pp. 443-459
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009491360
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