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Editorial Introduction -- Behavioral Issues: Loyalty Measurement in Tourism -- Tourists Return Intentions -- Evaluation of the Interrailers’ Satisfaction Regarding the Tourism Services and Activities in Italy, Greece and Croatia -- Forecasting Tourism Demand for South Africa Using a Single...
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Die Konzentration dieses Werkes auf die wirtschaftlichen Aspekte des Fremdenverkehrs ermöglicht Ökonomen, die sich vielfach mit touristischen Problemen zu beschäftigen haben, den Zugang zur ökonomischen Denkweise. Aus dem Inhalt: Ausgangspunkt des Reisens: Vom ""Reisen zum Tourismus""....
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China hat sich im ersten Jahrzehnt des 21. Jahrhunderts nicht nur zu einer führenden Wirtschaftsmacht entwickelt, sondern ist inzwischen auch ein bedeutender Quellmarkt für internationale Touristen. Europareisen dienen der chinesischen Oberschicht als Statussymbol, Einkaufsmöglichkeit und zum...
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In this book Harold L. Vogel comprehensively examines the business economics and investment aspects of major components of the travel industry, including airlines, hotels, casinos, amusement and theme parks and tourism. The book is designed as an economics-grounded text that uniquely integrates...
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This textbook has been tried and tested for over 25 years and was awarded the ITB Book Award. It offers a comprehensive and systematic presentation of the fundamental principles and background of the tourist industry. The focus of this work is on the business aspects of tourism, giving students...
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Autor, Univ.-Prof. Dr. Walter Freyer, ist Inhaber des Lehrstuhls für Tourismuswirtschaft an der TU Dresden und …
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New Data on Tourism and Changing Travel Behaviour -- Challenges in Global Aviation Management -- Hospitality Management in a Changing Environment -- Destination Management: Product - Branding - Promotion -- Marketing Management in Global Tourism: Identifying New Opportunities -- Business Travel...
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