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~isPartOf:"Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag"
~subject:"Electronic Commerce"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Germany
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Marketingtheorie
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Corporate governance
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Corporate social responsibility
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Type of publication
All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
3
Interview
2
Language
All
German
3
Author
All
Müller-Stewens, Benedikt
1
Müller-Stewens, Günter
1
Müller-Stewens, Jessica
1
Scheffler, Hartmut
1
Thunig, Christian
1
Published in...
All
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
Digital marketing : global strategies from the world's leading experts
2
Digital strategies in a global market : navigating the Fourth Industrial Revolution
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Cross-border e-commerce marketing and management
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Global strategic management in the service industry : a perspective of the new era
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Handbook of quantitative supply chain analysis : modeling in the e-business era
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Internet-Marketing : Perspektiven und Erfahrungen aus Deutschland und den USA
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Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey
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Marketing-Controlling
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Modern processes of economic development : economics and law
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Paradigms of opportunities and challenges
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Proceedings of the IWEMB 2019 : Third International Workshop on Entrepreneurship in Electronic and Mobile Business : Vestfold, Norway, September 30-October 1, 2019
1
Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl
1
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
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The changing nature of doing business in transition economies
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The marketing : accounting interface
1
Understanding the digital economy : data, tools and research
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eCRM - Electronic Customer Relationship Management : Management der Kundenbeziehungen im Internet-Zeitalter
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Marketing
Weiterdenken - Reflexion von Christian Thunig
Thunig, Christian
(
interviewee
)
- In:
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine …
,
(pp. 99-101)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740983
Saved in:
2
Der Chief
Marketing
Officer - auf der Suche nach Mehrwert
Müller-Stewens, Benedikt
;
Müller-Stewens, Günter
; …
- In:
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine …
,
(pp. 239-255)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741009
Saved in:
3
Marketing
Weiterdenken - Reflexion von Hartmut Scheffler
Scheffler, Hartmut
(
interviewee
)
- In:
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine …
,
(pp. 313-316)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741016
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