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~isPartOf:"Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation"
~subject:"Kommunikationsmedien"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Communication media
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Type of publication
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All
Aufsatz im Buch
Thesis
Book section
6
Language
All
German
5
English
1
Author
All
Baumgarth, Carsten
1
Calder, Bobby J.
1
Esch, Franz-Rudolf
1
Gierl, Heribert
1
Hüttl-Maack, Verena
1
Krieger, Kai Harald
1
Kunz, Reinhard
1
Malthouse, Edward C.
1
Schramm-Klein, Hanna
1
Ströbel, Tim
1
Strödter, Kristina
1
Woratschek, Herbert
1
Zentes, Joachim
1
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All
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
The handbook of political economy of communications
25
Crossmedia : wer bleibt auf der Strecke? ; Beiträge aus Wissenschaft und Praxis
12
Political economies of the media : the transformation of the global media industries
12
The right to tell : the role of mass media in economic development /The World Bank
10
Media Governance in Europa : Regulierung - Partizipation - Mitbestimmung ; [internationales Symposion im Juni 2009 in Hamburg unter dem Titel Media goverance in Europe - regulation, participation, codetermination]
8
The media industries and their markets : quantitative analyses
8
The global public relations handbook : theory, research, and practice
6
Advertising and violence : concepts and perspectives
5
Digital peripheries : the online circulation of audiovisual content from the small market perspective
5
Kellogg on advertising & media : the Kellogg School of Management
5
Personalisierung der Organisationskommunikation : theoretische Zugänge, Empirie und Praxis
5
Die Ökonomie des Sports in den Medien
4
Globalizing communications
4
Innovation durch Kommunikation : Kommunikation als Innovationsfaktor für Organisationen
4
Media and convergence management
4
Public Relations : ein Handbuch
4
Baltic media in transition
3
Corporate crime: issues of definition, construction and research
3
Embracing diversity in organisations : 7th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship : 5th - 6th April 2019, Dubrovnik, Croatia
3
Gesellschaft - Moderation & Präsentation - Medientechnik
3
Handbook of media economics ; Volume 1B
3
Handbuch Medienmanagement
3
Handbuch Unternehmenskommunikation
3
Handbuch Verbandskommunikation
3
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
3
Mediating business : the expansion of business journalism
3
Medienunternehmen im digitalen Zeitalter : neue Technologien - neue Märkte - neue Geschäftsansätze
3
Neue Technik, neue Medien, neue Gesellschaft? : ökonomische Herausforderungen der Onlinekommunikation ; [Tagung]
3
New media and public relations
3
PR-Kampagnen : über die Inszenierung von Öffentlichkeit
3
Structural change in transportation and communications in the knowledge society
3
Strukturwandel der Medienwirtschaft im Zeitalter digitaler Kommunikation
3
The Oxford handbook of information and communication technologies
3
The Routledge companion to advertising and promotional culture
3
Unternehmenskommunikation : Kommunikationsmanagement aus Sicht der Unternehmensführung
3
A research agenda for media economics
2
Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
2
CSR und interne Kommunikation : Forschungsansätze und Praxisbeiträge
2
Consumer psychology in a social media world
2
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1
Marken in Medien und Medien als Marken
Esch, Franz-Rudolf
;
Krieger, Kai Harald
;
Strödter, Kristina
- In:
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
,
(pp. 41-67)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771314
Saved in:
2
Markenorientierung von Medienmarken
Baumgarth, Carsten
- In:
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
,
(pp. 69-92)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771319
Saved in:
3
Media engagement
Calder, Bobby J.
;
Malthouse, Edward C.
- In:
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
,
(pp. 253-291)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771420
Saved in:
4
Die Berücksichtigung von Medienwirkungen in der Mediaplanung
Gierl, Heribert
;
Hüttl-Maack, Verena
- In:
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
,
(pp. 397-423)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771427
Saved in:
5
Handel und Medien : Einsatz und Wirkung traditioneller und neuer Medien im Einzelhandel
Zentes, Joachim
;
Schramm-Klein, Hanna
- In:
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
,
(pp. 451-472)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771434
Saved in:
6
Sportmedien Marketing : Rahmenbedingungen und Geschäftsmodelle für Fernsehen und Internet TV
Woratschek, Herbert
;
Kunz, Reinhard
;
Ströbel, Tim
- In:
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
,
(pp. 529-547)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771446
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