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Germany
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Neuroeconomics
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Neuroökonomie
1
Verhaltensökonomik
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All
Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Language
All
German
4
Author
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Aholt, Andreas
4
Teichert, Thorsten
4
Weber, Bernd
4
Franke, Marie-Kristin
2
Neuhaus, Carolin
2
Elger, Christian E.
1
Elger, Christian Erich
1
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NeuroPsychoEconomics
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
15
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
6
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
4
International journal of technology management : IJTM
4
Management Review Quarterly
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Technovation : the international journal of technological innovation, entrepreneurship and technology management
4
BuR - Business Research
3
Der Betriebswirt : Management in Wissenschaft und Praxis
3
Journal of business economics : JBE
3
Management review quarterly
3
Tourism management : research, policies, practice
3
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
2
Conjoint measurement : methods and applications
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
European retail research
2
Glücksspielforschung
2
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
2
International journal of contemporary hospitality management
2
International journal of learning and change : IJLC
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
Journal of advertising research
2
Journal of business research : JBR
2
Psychology & Marketing
2
Psychology & marketing
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
ZEW Discussion Papers
2
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
1
Australasian marketing journal
1
British Journal of Management
1
BuR ; Volume 3, Issue 2, May 2010, 49-68
1
Business Horizons
1
Business horizons
1
Business research
1
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Conjoint measurement : methods and applications ; with 91 tables
1
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
1
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
1
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1
Neurophysiologische Korrelate von Kaufentscheidungs- und Bewertungsprozessen
Weber, Bernd
;
Franke, Marie-Kristin
;
Aholt, Andreas
; …
- In:
NeuroPsychoEconomics
4
(
2009
)
1
,
pp. 7-18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003828649
Saved in:
2
Neurowissenschaftliche Analyse des Regret-Effektes und der Beeinflussbarkeit der Kaufentscheidungszufriedenheit
Aholt, Andreas
;
Neuhaus, Carolin
;
Teichert, Thorsten
; …
- In:
NeuroPsychoEconomics
2
(
2007
)
1
,
pp. 76-91
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009951783
Saved in:
3
Neurophysiologische Korrelate von Kaufentscheidungs- und Bewertungsprozessen
Weber, Bernd
;
Franke, Marie-Kristin
;
Aholt, Andreas
; …
- In:
NeuroPsychoEconomics
4
(
2009
)
1
,
pp. 7-18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009951794
Saved in:
4
Neurowissenschaftliche Analyse des Regret-Effektes und der Beeinflussbarkeit der Kaufentscheidungszufriedenheit
Aholt, Andreas
;
Neuhaus, Carolin
;
Teichert, Thorsten
; …
- In:
NeuroPsychoEconomics
2
(
2007
)
1
,
pp. 76-91
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003520061
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