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Helm, Roland
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Landschulze, Sebastian
4
Endres, Herbert
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Hegenbart, Thomas
2
Mark, Antje
2
Conrad, Daniel
1
Hüsig, Stefan
1
Mauroner, Oliver
1
Pöhlmann, Kendra
1
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Review of managerial science
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
49
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
29
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft
26
Jena Research Papers in Business and Economics - Working and Discussion Papers
16
Journal of business economics : JBE
10
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
9
International journal of business and globalisation : IJBG
7
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
7
International journal of product development : IJPD
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
International journal of entrepreneurship and small business
4
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
4
University of Regensburg Working Papers in Business, Economics and Management Information Systems
4
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
3
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
3
IO-Management
3
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
International journal of innovation management
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
3
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
3
Zeitschrift für Planung : ZP
3
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Der Betrieb : Betriebswirtschaft, Steuerrecht, Wirtschaftsrecht, Arbeitsrecht
2
European retail research
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena - Wirtschaftswissenschaftliche Universität - Jena Research Papers
2
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Gründungsmanagement : vom erfolgreichen Unternehmensstart zu dauerhaftem Wachstum ; mit 3 Tabellen
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
International journal of management and decision making : IJMDM
2
International journal of technology management : IJTM
2
Journal of business-to-business marketing
2
Reihe: Planung, Organisation und Unternehmungsführung
2
Review of Managerial Science
2
Risiko-Manager
2
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1
Analysis and evaluation of moderator effects in regression models : state of art, alternatives and empirical example
Helm, Roland
;
Mark, Antje
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
4
,
pp. 307-332
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010038939
Saved in:
2
Analysis and evaluation of moderator effects in regression models : state of art, alternatives and empirical example
Helm, Roland
;
Mark, Antje
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
4
,
pp. 307-332
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629761
Saved in:
3
Explaining costumer reactions to real stockouts
Helm, Roland
;
Hegenbart, Thomas
;
Endres, Herbert
- In:
Review of managerial science
7
(
2013
)
3
,
pp. 223-246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010159953
Saved in:
4
How does consumer age affect the desire for new products and brands? : a multi-group causal analysis
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
- In:
Review of managerial science
7
(
2013
)
1
,
pp. 29-59
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010076444
Saved in:
5
Optimal stimulation level theory, exploratory consumer behaviour and product adoption: an analysis of underlying structures across product categories
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
- In:
Review of managerial science
3
(
2009
)
1
,
pp. 41-73
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009885038
Saved in:
6
Explaining costumer reactions to real stockouts
Helm, Roland
;
Hegenbart, Thomas
;
Endres, Herbert
- In:
Review of managerial science
7
(
2013
)
3
,
pp. 223-246
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009771706
Saved in:
7
How does consumer age affect the desire for new products and brands? : a multi-group causal analysis
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
- In:
Review of managerial science
7
(
2013
)
1
,
pp. 29-59
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009687311
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8
Optimal stimulation level theory, exploratory consumer behaviour and product adoption: an analysis of underlying structures across product categories
Helm, Roland
;
Landschulze, Sebastian
- In:
Review of managerial science
3
(
2009
)
1
,
pp. 41-73
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003812801
Saved in:
9
The impact of customer-specific and market-related variables on the preference for highly innovative products
Helm, Roland
;
Conrad, Daniel
- In:
Review of managerial science
9
(
2015
)
1
,
pp. 61-88
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010473131
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10
When and how often to externally commercialize technologies? : a critical review of outbound open innovation
Helm, Roland
;
Endres, Herbert
;
Hüsig, Stefan
- In:
Review of managerial science
13
(
2019
)
2
,
pp. 327-345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011992556
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