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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
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Language
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English
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Author
All
Herrmann, Andreas
5
Wentzel, Daniel
4
Landwehr, Jan R.
2
Peine, Klaus
2
Uekermann, Frauke
2
Maheswaran, Durairaj
1
Mathur, Pragya
1
Schaffner, Dorothea
1
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less ...
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Review of managerial science
Inventing mobility for all : mastering mobility-as-a-service with self-driving vehicles
29
Journal of business economics : JBE
29
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
23
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
19
Marketing : ZFP ; journal of research and management
18
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
18
Psychology & marketing
17
The digital pill : what everyone should know about the future of our healthcare system
17
Die Betriebswirtschaft : DBW
16
SpringerLink / Bücher
12
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
10
Springer eBook Collection / Business and Economics
10
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
9
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
9
Business Engineering
8
Conjoint measurement : methods and applications
8
Ifo-Schnelldienst
8
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
8
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
7
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
6
Discussion Papers / Centre for Decision Research and Experimental Economics (CeDEx), School of Economics
6
Journal of marketing
6
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
6
Freiberger Arbeitspapiere
5
Lehrbuch
5
Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
5
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
5
Betriebs- und Wirtschaftsinformatik
4
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
4
Die Bank : Zeitschrift für Bankpolitik und Praxis
4
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
4
Harvard business review : HBR
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
IO-Management
4
IZA Discussion Papers
4
International journal of quality & reliability management
4
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
4
Journal of Product & Brand Management
4
Journal of retailing
4
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1
The influence of stimulus ambiguity on category and attitude formation
Uekermann, Frauke
;
Herrmann, Andreas
;
Wentzel, Daniel
; …
- In:
Review of managerial science
4
(
2010
)
1
,
pp. 33-52
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003956490
Saved in:
2
Hedonism versus accuracy : the influence of motivation and affect on the evaluation of multiple gains and losses
Schaffner, Dorothea
;
Mathur, Pragya
;
Maheswaran, Durairaj
; …
- In:
Review of managerial science
7
(
2013
)
4
,
pp. 417-441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010196976
Saved in:
3
Getting better or getting worse? : consumer repsonses to decreasing, constant, and ascending multi-dimensional price profiles
Peine, Klaus
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
1
,
pp. 81-101
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009426189
Saved in:
4
The influence of stimulus ambiguity on category and attitude formation
Uekermann, Frauke
;
Herrmann, Andreas
;
Wentzel, Daniel
; …
- In:
Review of managerial science
4
(
2010
)
1
,
pp. 33-52
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009885049
Saved in:
5
Getting better or getting worse? : consumer repsonses to decreasing, constant, and ascending multi-dimensional price profiles
Peine, Klaus
;
Wentzel, Daniel
;
Herrmann, Andreas
- In:
Review of managerial science
6
(
2012
)
1
,
pp. 81-101
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009885072
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