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~isPartOf:"Schriften zum innovativen Marketing"
~subject:"Cost-benefit analysis"
~subject:"Data Mining"
~subject:"Kundenbindung"
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Theory
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Data mining
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Deckungsbeitragsrechnung
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Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
4
Thesis
4
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Language
All
German
4
Author
All
Bauer, Thomas
1
Cornelsen, Jens
1
Deyle, Hanno-G.
1
Goerdt, Thomas
1
Published in...
All
Schriften zum innovativen Marketing
SpringerLink / Bücher
49
Journal of retailing and consumer services
25
Gabler Edition Wissenschaft
19
Springer eBook Collection / Business and Economics
19
Journal of business research : JBR
18
International journal of electronic customer relationship management : IJECRM
13
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
11
International journal of business information systems : IJBIS
11
International journal of contemporary hospitality management
8
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
7
European journal of operational research : EJOR
7
Gabler Research
7
International journal of hospitality management
7
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
7
The journal of services marketing
7
The service industries journal
7
Cogent business & management
6
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
6
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
6
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
6
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
5
Journal of marketing analytics : JMA
5
Journal of service research : JSR
5
Research
5
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
5
Tourism management : research, policies, practice
5
Wirtschaftswissenschaft
5
Basler Schriften zum Marketing
4
Berichte aus der Betriebswirtschaft
4
Edward Elgar E-Book Archive
4
Gabler Edition Wissenschaft / Forum Marketing
4
Gabler Edition Wissenschaft / Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
4
International journal of electronic marketing and retailing : IJEMR
4
International journal of production research
4
Journal of hospitality marketing & management
4
Reihe: Marketing : MAR
4
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
4
Services marketing quarterly
4
Springer eBook Collection
4
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ECONIS (ZBW)
4
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-
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1
Die Verwendung von Data Mining zum Targeting von Direct Mailings im
Kundenmanagement
des Einzelhandels : ein zieldifferenziertes Entscheidungsmodell zur Rezipientenauswahl und Budg...
Bauer, Thomas
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429897
Saved in:
2
Der Einsatz moderner Segmentierungsverfahren zur Unterstützung einer differenzierten Kundenbindungspolitik : konzeptionelle und methodische Aspekte einer Kundenbindungssegmentierun...
Deyle, Hanno-G.
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003561591
Saved in:
3
Die Marken- und Einkaufsstättentreue der Konsumenten als Bestimmungsfaktoren des vertikalen Beziehungsmarketing : theoretische Grundlegung u. empirische Analysen für d. Category Ma...
Goerdt, Thomas
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429925
Saved in:
4
Kundenwertanalysen im Beziehungsmarketing : theoretische Grundlegung und Ergebnisse einer empirischen Studie im Automobilbereich
Cornelsen, Jens
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429938
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