//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag"
~subject:"Consultancy services"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Wertorientierte Gestaltung von...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Consultancy services
Beziehungsmarketing
16
Relationship marketing
16
Dienstleistungsqualität
9
Service quality
9
Customer satisfaction
4
Dienstleistungssektor
4
Kundenzufriedenheit
4
Service industry
4
Emotion
3
Leadership
2
Personalführung
2
Unternehmensberatung
2
Arbeitskräfte
1
Arbeitspsychologie
1
Arbeitszufriedenheit
1
Betriebswirtschaftslehre
1
Business economics
1
Business services
1
Computer-assisted marketing
1
Controlling
1
Customer integration
1
Customer service
1
Dienstleistungsmarketing
1
Erfolgsfaktor
1
Higher education staff
1
Hochschullehrer
1
IT-gestütztes Marketing
1
Innovation
1
Job satisfaction
1
Knowledge management
1
Kundenintegration
1
Kundenservice
1
Leistungsanreiz
1
Leistungsmotivation
1
Management control
1
Organizational psychology
1
Performance incentive
1
Services marketing
1
Social network
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
2
Language
All
German
2
Author
All
Jeschke, Kurt
1
Wegmann, Christoph
1
Published in...
All
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
Advances in consulting research : recent findings and practical cases
1
Consultation for organizational change
1
Corporate Governance und Managementberatung : Strategien und Lösungsansätze für den professionellen Beratereinsatz in der Praxis
1
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
1
Die Innenwelt der Ökonomie : Wissen, Macht und Performativität in der Wirtschaftswissenschaft
1
Effizienz-Steigerung durch Moderation : Projektmanagement und Sanierungsprojekte professionell durchführen ; mit Tabellen und Checklisten
1
Enhancing knowledge development in marketing ; Vol. 21
1
Fallstudien zur Unternehmensführung
1
IT-Berater und soziale Medien : wer beeinflusst Technologiekunden?
1
Kundenorientierte Unternehmensführung : Konzept und Anwendung des Net Promoter® Score in der Praxis
1
Leading organizational learning : harnessing the power of knowledge
1
Management consulting today : strategies for a challenging environment
1
Moments of valuation : exploring sites of dissonance
1
Personalwirtschaft und Organisationskonzepte moderner Betriebe : IAB-Kontaktseminar vom 11. bis 15.12.2000 am Institut für Arbeitswissenschaft der Ruhr-Universität Bochum
1
Produkt- und Prozessinnovationen in Wertschöpfungsketten : Tagungsband der Herbsttagung 2007 der Wissenschaftlichen Kommission Produktionswirtschaft im VHB
1
The Oxford handbook of professional service firms
1
Werte schaffen : Perspektiven einer stakeholderorientierten Unternehmensführung ; Hans H. Hinterhuber zum 65. Geburtstag
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Service Excellence in Managementberatungen durch konsequente Klientenorientierung
Wegmann, Christoph
- In:
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - …
,
(pp. 571-590)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003598033
Saved in:
2
Das Beziehungsmanagement professioneller Dienstleistungsunternehmen : am Beispiel der Unternehmensberatung
Jeschke, Kurt
- In:
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - …
,
(pp. 591-609)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003598037
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->