Showing 1 - 10 of 41
1 Researching values in leadership and organisation. Introduction -- Part I: Methodological approaches to researching values -- 2 Values at work: Mapping the field through the lens of methodological approaches -- 3 Definitions as Initial and Final Point of Values Research? Searching for...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012821379
Digitale Transformation und ihr Einfluss auf das Services Management -- Geschäftsmodelle -- Fünf Schritte zu einem erfolgreichen industriellen Servicegeschäft -- Service 4.0: Mit digitalen, datengetriebenen Geschäftsmodellen zu erfolgreichem Wachstum im produzierenden Gewerbe --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655217
Einführung von Agilen Methoden im Unternehmen -- Die Prinzipien von „Agil und Lean“ leben – aus der Praxis für die Praxis -- Optimaler Einsatz von Scrum bei dezentral arbeitenden Teammitgliedern in der Produktentwicklung -- Agilität im Management -- Ohne Führungskräfte geht es nicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585358
Part I – General aspects of ESG -- 1. Introduction: the multiples roles of corporate governance under ESG (Paulo Câmara) -- 2. Sustainability as a game changer in corporate governance (Guido Ferrarini) -- 3. ESG and the shift on corporate purpose (Beate Sjåfjell) -- 4. Sustainability and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270855
In diesem Buch setzen sich profilierte Wissenschaftler und Vertreter der Praxis mit der zunehmenden Digitalisierung von Smart Services auseinander. Smart Services beschreiben datenbasierte, individuell konfigurierbare Leistungsangebote aus Dienstleistungen, digitalen Diensten und Produkten, die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270866
In diesem Buch setzen sich profilierte Wissenschaftler und Vertreter der Praxis mit der zunehmenden Digitalisierung von Smart Services auseinander. Smart Services beschreiben datenbasierte, individuell konfigurierbare Leistungsangebote aus Dienstleistungen, digitalen Diensten und Produkten, die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270868
In diesem Buch setzen sich profilierte Wissenschaftler und Vertreter der Praxis mit der zunehmenden Digitalisierung von Smart Services auseinander. Smart Services beschreiben datenbasierte, individuell konfigurierbare Leistungsangebote aus Dienstleistungen, digitalen Diensten und Produkten, die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013275875
Chapter 1: Introducing the second volume -- Part 1: Know Your Customer -- Chapter 2: Finding our Roots: The Historical Practice of Hospitality -- Chapter 3: Why Serve? The theory/philosophy of service. -- Chapter 4: Internal Customers: Relating with colleagues -- Chapter 5: The External Customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013202335
Part 1: Perspectives on Service Management -- Chapter 1: Overview of the Book -- Chapter 2: Framing and Defining Service Management -- Chapter 3: Service Management: Evolution, Current Challenges, and Opportunities -- Chapter 4: Service Management – Scope, Challenges, and Future Developments...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203497
Chapter 1: A holistic care paradigm: Humanistic dimensions in hospitality and tourism -- Part 1: Foundational and General Principles -- Chapter 2: Anthropology for Hospitality Professionals: An Introduction -- Chapter 3: The historical development of the field -- Chapter 4: Hospitality and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203505