Showing 1 - 10 of 29
Part I. State Of The Field -- Approaching Media Influence And Its Mechanisms -- Connections And Relationships In Europe And Worldwide And Their Impact -- Part Ii. Research On Online Media And The Impact On Consumers, Businesses And Society -- Methodology And Research Design -- Case Studies On...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040835
Einführung: Die Entwicklung des eSports -- Die wirtschaftliche Perspektive des eSports -- eSport-Perspektiven aus der Sicht der Games-Wirtschaft -- Rechtliche Aspekte des eSports -- Kommunikation im eSport -- Sponsoring im eSport -- Kundenwerte im eSport -- Die mediale Rezeption von eSport --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403015
Philosophie, Soziologie und strategische Kommunikation an der Hochschule Fresenius in Köln. Er gibt das Journal für korporative …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403087
In einem Zeitalter der algorithmischen Entscheidungen, in dem präzise Prognosen und persönliche Empfehlungen mittels datengetriebener Geräte berechnet werden, vollzieht sich der menschliche Alltag längst nicht mehr nur mediatisiert, dematerialisiert oder digital transformiert, sondern...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596827
1. A Comprehensive Framework of Understanding the Context and Content of China’s New United Front Work on Hong Kong -- 2. The Democratic Alliance for the Betterment and Progress of Hong Kong as Flagship of China’s United Front Work -- 3. Political Participation of Fujianese Interest Groups...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398729
Einleitung und Problemstellung -- Leitfragen und Ziele -- Medienwandel und Medienzukunft -- Medienförderung -- ORF-Reform -- Medien und Staat -- Journalismus und Management -- Medieninnovation und Neue Designs -- Alles anders, alles neu.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013275871
The Concept of “Communications” and “Broadcasting” in the Era of Digital Convergence -- Japan’s Broadcasting System from the Perspective of its Demographics in 2040 -- An Outlook on Broadcasting in 2036 - The state of broadcasting in the UK and Japanese broadcasting policy -- An...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013449009
Elektronischer Sport – Historische Entwicklung und aktuelle Fragestellungen -- Die wirtschaftliche Perspektive des E-Sports -- E-Sport in Deutschland: Eine Betrachtung aus Perspektive des game – Verband der deutschen Games-Branche e. V. -- (E-)Sport im rechtlichen Sinne und privatrechtliche...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013210133
Die Unternehmenskommunikation erfährt gegenwärtig in einem von Medien geprägten Zeitalter eine enorme Beschleunigung. Nicht nur die Atomisierung der Medienlandschaft, die zu einer Explosion der einzelnen Kanäle führt, stellt Marketingtreibende vor neue Herausforderungen. Auch die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016467
This is an open access book. Media industry research and EU policymaking are predominantly tailored to large (and, in the latter case, Western) European markets. This open access book addresses the specific qualities of smaller media markets, highlighting their vulnerability to global digital...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399429