Showing 1 - 10 of 316
study -- Chapter 12: How contemporary scholarship addresses service management practices -- Chapter 13: Contract Innovation …: Transformative Service Research: Where We Are and Moving Forward at the Collective Level -- Part 4: Service Design and Innovation …: Service Design - Innovation for Complex Systems -- Chapter 26: The multiple identities of service design in organizations and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013203497
Die Gestaltung von digitalisierten Service Ecosystems als Herausforderung -- Konzeptualisierung und theoretische Fundierung von digitalisierten Service Ecosystems -- Gestaltungshinweise zu digitalisierten Service Ecosystems auf Basis empirischer Evidenzen und konzeptioneller Vertiefung --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403229
. Service Personnel and their Management -- 7. Process and Product Innovation in Service Businesses -- 8. Customer First … Services -- 12. Servitization and Manufacturing Companies -- 13. Measuring Company Performance and Customer Satisfaction -- 14 … and process innovation marketing, customers and service experiences internationalization of service businesses the ongoing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399901
Stand der Forschung zur Anbieter-Kunden-Interaktion im professionellen Dienstleistungskontext -- Kommunikation von Unsicherheit durch professionelle Dienstleister gegenüber Kunden -- Die Rolle des Preisfokus bei der Positionierung von Projektproposals im Consultingkontext
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402273
Generelle Perspektive des Dienstleistungsmanagements -- Theoretische Aspekte des Dienstleistungsmanagements -- Funktionale Perspektive des Dienstleistungsmanagements -- Institutionelle Perspektive des Dienstleistungsmanagements -- Technologische Perspektive des Dienstleistungsmanagements --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402871
Christian Wissing die Grundlagen der Dienstleistung aus Kundensicht dar. Denn die Ausrichtung am Kunden ist der Erfolgsfaktor … und erweitert, neue Praxisbeispiele wurden aufgenommen. Der Inhalt Grundlagen der Dienstleistung Kunden in der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402978
business model innovation, customer involvement and perceptions, and service experience. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814762
From the resource-based view to dynamic capabilities -- Dynamic capabilities for service innovation -- Introducing data …-driven service innovation -- Identifying actors and challenges -- Exploring actor roles and capabilities -- Towards a dynamic … capability framework for data-driven service innovation. . …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399759
tools to systematically create value propositions and orchestrate ecosystems to foster innovation. Further, this book … a management framework for service ecosystems Target Groups Researchers and students in the field of innovation … management Innovation, ecosystem, and strategy managers The Author Dr. Julian Boha is a postdoctoral researcher in the field of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399773
Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement - Anwendungen, Einsatzbereiche und Herangehensweisen -- Entwicklung von KI-basierten Geschäftsmodellen -- Dienstleistungsinnovationen durch KI -- Implementierung der KI im Dienstleistungskontext -- Branchenspezifische Besonderheiten der KI im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585280