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Haltung in einer Matrixorganisation -- Kultur und Mindset -- Management-Kommunikation und Stakeholder …-Kommunikation und Stakeholder-Management Implementierung und Weiterentwicklung der Matrixorganisation Aus dem Alltag von …
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organizational politics. He then moves on to software development processes and investigates how their design reflects stakeholder … reconcile differences in a constructive way, and it is needed because stakeholder conflicts are simply a natural aspect of … do with stakeholder power and interests Acquire fundamental political skills for dealing with politics in software …
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-- Part III: Stakeholder Engagement and Open Strategy -- Part IV: Learning from Strategy Practices -- Part V: Mastering the …
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Part I: Introduction -- Chapter 1: Description of the Research -- Part II: Capital Globalization and Institutional Activism: Foreign Institutional Investors in Emerging Economies -- Chapter 2: Institutional Investment and Integration of Global Capital System -- Chapter 3: QFIIs’ Institutional...
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the reflection of stakeholder input in business-society relations. Addressing the context of institutions as well as SMEs …
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by studying cooperation in intra- and inter-firm networks, intersectoral stakeholder management, and transcultural …
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3: Analyzing Stakeholders -- Chapter 4: Stakeholder Motivation -- Chapter 5: Facilitated Participation -- Chapter 6 …: Stakeholder Engagement Outcomes. …This book analyses the relationship between stakeholder engagement practices and organizational sustainability across …
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Bedeutung und Zusammensetzung von Images und CEO-Images -- Modell zur Beschreibung und Analyse der Bedeutung und Zusammensetzung von CEO-Images -- Ergebnisse zur ersten und zweiten Personalisierungsdimension.-Experteninterviews: Auswahlverfahren, Entwicklung eines Leitfadens
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Zugang zum Corporate Brand Management -- Aufbau und Steuerung einer Corporate Brand -- Die Beziehung von CB, Produkt- und Familienmarken gestalten -- Die CB und und die Anspruchsgruppe Mitarbeiter -- Die CB und die Anspruchsgruppe Öffentlichkeit -- Die CB und die Anspruchsgruppe Anteilseigener...
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Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
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