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Chapter 1 – Why Public Speaking is an Important Skill -- Chapter 2 – Writing Engaging Presentations -- Chapter 3 – Writing a Synopsis to Draw in Your Audience -- Chapter 4 – Preparing to Give a Talk -- Chapter 5 – Delivering the Talk -- Appendix A - Frequently Asked Questions --...
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Die Kommunikation von Unternehmen -- Die Arbeit an der Kommunikation -- Botschaften entwickeln -- Marken sprechen …Dieses Buch bietet eine verständliche und aktuelle Einführung in die vielfältigen Teilbereiche der Kommunikation von … Unternehmen. Es hilft Studierenden und Praktikern, die komplexen Zusammenhänge zwischen der Kommunikation von Unternehmen und den …
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, Neuroscience, and Buddhism -- Chapter 7: The Twofold Intersubjectivity -- Part 2: The essence of phenomenological management …, creatively applies insights from neuroscience, philosophy of experience called “phenomenology” to highly successful and intuitive … method of business management. Based on phenomenological insights, they argue that empathy and intuition are as central, if …
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specializing in leader development, neuroscience, communication, and organizational culture. She is the founder of Conduit …Part 1. Introduction to neuroscience for corporate communications -- Chapter 1. Why should communicators care about … neuroscience? - Chapter 2. The changing landscape -- Chapter 3. Let’s get neurological -- Chapter 4. The body politic -- Part 2 …
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Chapter 1 Organizational Communication and Technology in the Time of Coronavirus: Ethnographies from the First Year of … Raviola -- Chapter 3 The Mysteries of Iconic Leadership on Zoom, Barry Brummett -- Chapter 4 Organizational Communication in … and the Covid-19 Pandemic, Frode Soelberg -- Section III Communication Philosophy: Apprehending Opportunity in the Time of …
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Chapter 1: Why stories matter during organizational change -- Chapter 2: Bringing Storytelling into work activities …
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Einleitung -- Effektive CSR-Kommunikation: Content-Formate, Kommunikationskanäle und deren Wirkungspotenziale …) transparent und glaubwürdig zu kommunizieren. Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich deshalb mit den Wirkungspotenzialen von CSR-Kommunikation … faktenorientierte CSR-Kommunikation. Weiterhin wird die Corporate Website als informativer und vertrauenswürdiger eingestuft als das …
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Stellen Sie sich vor, ein demokratischer Staat muss ein komplexes Problem lösen. Der Lösung muss eine Mehrheit der Bevölkerung zustimmen. Es stehen zwei Lösungen zur Wahl: Eine komplizierte, die schwer zu verstehen ist, das Problem aber löst und eine einfache, die leicht verständlich...
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Fähigkeit gegeben, im Labyrinth der Welt einen roten Faden zu finden. Für das Leadership ist Storytelling daher ein grandioses …
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types of organizations. Using story-telling to guide the reader through the main concepts, theories and emerging issues, it …
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