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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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Charakterisierung von B2B-Märkten -- Instrumente des Online-Marketings.-Social-Media-Marketing -- Mobile Anwendungen des Online-Marketings -- Trends im Online-Marketing -- Rechtliche Rahmenbedingungen des Online-Marketings.
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Trends im Recruiting -- So zünden Sie mit XING Ihren Recruiting-Turbo!.-Social Recruiting Erfolg mit LinkedIn – von Zero to Hero! -- Wie Sie Facebook richtig verankern. Karriere-Blog als Element im Social-Media-Mix -- Warum Sie auf Twitter im Recruiting nicht verzichten dürfen -- Social...
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Geschichte und Highlights von Social Media -- Definitorische Grundlagen und Mechanismen von Social Media -- Entwicklung eines systematischen Social-Media-Management-Ansatzes – Der Social-Media-Zyklus im Überblick -- Die 10 Schritte des Social-Media-Zyklus im Detail: zuhören, definieren,...
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1. Introduction -- 2. Definitions, Social Media Types, and Tools -- 3. Social Media Strategy and Return on Investment -- 4. Online Advertising and Viral Campaigns -- 5. Social Customer Relationship Management -- 6. Search Engine Optimization -- 7. Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business...
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Das Buch bietet mit dem Social-Media-Zyklus einen systematischen Ansatz zum strategischen Management von Social Media. Es illustriert die Vorgehensweise praxisnah mit vielen Beispielen und Checklisten. Unternehmen können anhand des Social-Media-Zyklus Schritt für Schritt die strategische...
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Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer...
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Part I: Data -- Chapter 1: Social Media Data -- Chapter 2: From Data to Insights -- Chapter 3: Luis Madureira -- Part II: Defining Analytics in Social Media and Types of Analytics Tools -- Chapter 4: Analytics in Social Media -- Chapter 5: Dedicated vs. Hybrid Tools -- Chapter 6: Alexander and...
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1. Introduction -- Part I. Social Media Strategy Development -- 2 Social Media Strategy Development -- 3 Let’s Start from the Beginning: Understanding Audiences -- 4. Managing Reputation, Ethics, Risk, Issues and Crises -- 5. The Foundational Components of Strategy -- 6. Stop Selling, Start...
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- und Marketingmanagement. Dazu werden Social Selling spezifische Ansätze wie Personal Branding, Employee Advocay, Content …
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