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tools to build personal relationships with customers. Taking you beyond omni-channel marketing, this book takes a deep dive …-personal marketing along the different channels and touchpoints within the customer journey. This book is for anyone who is interested in …
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Praxisbeispielen und empirischen Erkenntnissen wird veranschaulicht, wie Kundenbewertungen den Absatz von Produkten und … • Controlling der Bewertungssysteme Der Autor Frank Deges lehrt E-Commerce, Internet-Entrepreneurship, Online-Marketing und … vielfältige Erfahrungen in den Bereichen Online-Handel und Online-Marketing. …
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represent an important basis for marketing and consumer research to support a better understanding of the behavioral … Marketing and Retailing at the University of Siegen since 2017. Previously, she studied Business Administration and Management …
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This book highlights the latest research articles presented at the Third Digital Marketing & eCommerce Conference in … June 2022. Papers include a varied set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and … behavior in social commerce, influencer marketing in social commerce, social media monetization strategies and social commerce …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256202
National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and … specifically addresses the needs of researchers and students of advanced marketing courses. …
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Part I. State Of The Field -- Approaching Media Influence And Its Mechanisms -- Connections And Relationships In Europe And Worldwide And Their Impact -- Part Ii. Research On Online Media And The Impact On Consumers, Businesses And Society -- Methodology And Research Design -- Case Studies On...
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Marketing und Vertrieb Die Autorin Dr. Nina Lehmann promovierte bei Univ.-Prof. Dr. Rainer Olbrich am Lehrstuhl für …-Marktplätze -- Theoretischer Bezugsrahmen zur Identifikation von Erfolgsfaktoren für den Verkauf über Vermittlungsplattformen -- Empirische Befunde …Nina Lehmann untersucht anhand von Realdaten einer Vermittlungsplattform, welche Faktoren den erfolgreichen Verkauf von …
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Relevanz der Distributions- und Handelslogistik -- Logistische Netzwerke -- Distributionssysteme -- Distributionskonzepte in Industrie und Handel -- Dienstleisternetze in der Distributionslogistik -- Entwicklung einer Distributionslogistik-Strategie.
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Always-on und Always-in-Touch – das neue Kaufverhalten -- Social Commerce als Basisfaktor Nr. 1 des SoLoMo -- Location-based Services als Basisfaktor Nr. 2 des SoLoMo -- Mobile Commerce als Basisfaktor Nr. 3 des SoLoMo -- Empirische Studie von kaufDA – Status und Potenziale von...
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Mit dem Buch „E-Business kompakt“ von Tobias Kollmann kann sich der Leser zielorientiert mit den zentralen Aspekten des E-Business aus den Bereichen E-Procurement, E-Shop, E-Marketplace, E-Community und E-Company und damit der gesamten Digitalen Wirtschaft befassen. Er bietet damit über...
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