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, destination marketing, brand avoidance, sports marketing communications, sponsorship, health and lifestyle branding, digital …1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing …-Driven Consumer-Brand Interactions in Mexico: Healthy Food Brands versus Indulgent Food Brands -- 8. Health and Lifestyle Branding …
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-- Chapter 7: The 4-Step Influencer Marketing Framework -- Chapter 8: Measuring What Matters -- Glossary.- …In the next few years, brands are on track to spend billions of dollars on influencer marketing. This form of marketing … advertising. It's the way of the future, and the responsibility is on business leaders to keep up. Modern marketing professionals …
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und -verantwortliche sowie Dozierende und Studierende mit dem Schwerpunkt Marketing. Sein Fazit: Starke Marken entstehen … durch Brain Branding. Sie existieren als Brain Script im Gehirn, sind also an neuronale Prozesse gekoppelt. In der vierten … Auflage wurde das Kapitel „Celebrity-Marketing“ vollständig überarbeitet und umbenannt zu „Influencer-Marketing“, das Kapitel …
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mit dem Schwerpunkt Marketing Markenverantwortlichen aller Branchen liefert das Buch wertvolle Hinweise für eine …
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Chapter 1: Introduction to Brand Management -- Chapter 2: Ethical Branding -- Chapter 3: Brand Philosophy -- Chapter 4 …: Brand Positioning -- Chapter 5: Brand Identity -- Chapter 6: Brand Integration -- Chapter 7: Brand in the Digital Era … -- Chapter 8: Brand Equity -- Chapter 9: Brand Extension -- Chapter 10: Brand Mergers and Acquisition -- Chapter 11: Brand …
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Das Phänomen Marke als Herausforderung -- Die Macht von Marken -- Die handwerklichen Missverständnisse -- Das Konzept: was sind Marken (Schutzrecht, Vermögenswert, soziale Institution) -- Die Geschichte: wie entstand das Markenkonzept -- Die Macht der Marke: was leistet sie? -- Der...
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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptual framework -- Chapter 3. Connotation and mechanism -- Chapter 4. Cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation -- Chapter 5. Communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective...
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und hat mehr als 20 Jahre Erfahrung im Marketing und Markenmanagement von Dienstleistungen und Produkten. Er berät …
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Introduction -- Literature Review and Theoretical Foundation -- Fluctuation Features of Brand Crisis Information … Sharing by Weibo Use -- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use -- Static Influencing … Mechanism of Weibo Users’ Information Sharing of Brand Crisis Cases. …
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Today: New Models for Fashion Education, Partnership and Promotion -- Part III: Marketing, Consumption -- 8. Are mass …
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