Showing 1 - 10 of 78
Introduction -- Literature Review and Theoretical Foundation -- Fluctuation Features of Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use -- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use -- Static Influencing Mechanism of Weibo Users’ Information Sharing of Brand...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814760
Chapter 1. Introduction and Overview -- Chapter 2. Social Media Storms and Organisational Responses -- Chapter 3. Early Years Child Protection Failure - Where an Online Incident Lead to Changes in National Policy -- Chapter 4. A Primary School Doesn’t Check Its Domain Renewal Notices – and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399556
Mit Rechts- und Krisenthemen im Fokus der Öffentlichkeit: Worauf es bei überzeugender Litigation-PR ankommt -- Litigation-PR im Großkonzern – Die Öffentlichkeitsarbeit am Beispiel Kartellschadenersatz -- Diesel, Draghi und Durchsuchungen – Impressionen einer Journalistin im Dickicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402770
Chapter 1: The Significance of Wellness and Its Presence in the Life of the Romanian Young Generation -- Chapter 2: Systemic risk causality among economic sectors -- Chapter 3: Destination management as determinant of tourist attractiveness -- Chapter 4: Mapping the performance of smart cities...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814706
1. Crisis management – From a theoretical point of view -- 2. Crisis management Practices in Small and Medium-sized Firms -- 3. Crisis: A Philosophical Insight -- 4. Managing crisis in SMEs -- 5. Crisis management and leadership: A search for competencies in SMEs -- 6. Crisis management from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163618
Chapter 1: Consumption, Production and Entrepreneurship in the Time of Coronavirus -- Part 1: Consumption in the Time of Coronavirus -- Chapter 2: Rationing during COVID-19: Is an ‘equal share’ always fair? -- Chapter 3: The new consumer: a typology of consumer reactions to the COVID-19...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013185617
Das Handbuch bietet einen umfassenden Überblick über die Grundlagen, Rahmenbedingungen, Einsatzfelder, Instrumente und Maßnahmen des Public-Affairs-Managements. Es vermittelt grundlegendes Know-how über die Funktionsweisen, Potenziale und auch Risiken strategischer Kommunikation, die auf das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012698688
Public Relations in a Social Media World -- Interpreting Human Communication: On- and Offline -- Language Practice: Online and in an Social Network Environment -- Appropriate Communication in Social Networking Sites.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399383
Dieses kompakte Lehrbuch bietet Studierenden und Berufseinsteigern einen übersichtlichen und schnellen Zugang zu den relevanten Aspekten der Public Relations. Dies ermöglicht ihnen einen souveränen Umgang mit PR-Fragestellungen in Theorie und Praxis. Wer PR-Maßnahmen optimieren möchte, muss...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402788
Reputation in der Postmoderne -- Datengetriebenes Reputationsmanagement -- Kommunikationsmanagement: Themensteuerung für den guten Ruf -- Public Affairs Management für gesellschaftliche Akzeptanz -- Thought Leadership und Reputation -- Issues Management als Schutzschirm vor Krisen -- Kein New...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440001