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Creative Industries -- 2 -- From Theory to Empirics -- The Berlin Creative Industries at a Glance -- The Creative Industries in … regions. In Berlin, one in seven enterprises belongs to the Creative Economy. In total, those enterprises yield a turnover of …
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Die dritte, überarbeitete und erweiterte Auflage liefert eine komprimierte, jedoch umfassende Darstellung und Analyse der nationalen und internationalen Medienbranche aus betriebswirtschaftlicher Sicht. Insa Sjurts rekonstruiert die Marktstrukturen für die Medienteilmärkte Zeitungen,...
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ist die bisher umfangreichste Erhebung von Internet-/E-Commerce-Gründungen in Deutschland: Mehr als 12.500 Unternehmen …
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The book addresses the mechanisms of culture in the digital age. Its author, professor at Higher School of Economics, tackles a number of highly relevant issues: the modus operandi of culture in a market environment, the role of money in the process and some methods intended to help consumers in...
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Aufbau des Buches -- Aufbau des Buches -- Das Konzept der vertikalen Integration -- Charakterisierung der vertikalen Integration -- Strategische Motive der vertikalen Integration -- Treiber der vertikalen Integration -- Trends der vertikalen Integration in exemplarischen Wertschöpfungsketten --...
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This volume provides rich insight into the nature and practice of media management. Contributions assess the degree to which management of media firms requires a unique set of skills, highlighting similarities and differences of media firms compared with other industries in terms of management...
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E-Technologien revolutionieren die Geschäftsprozesse im Management. Sie reduzieren Transaktionskosten in einzelnen Geschäftsprozessen wie Vertrieb, Entwicklung, Produktion und Logistik. Transparenz und Geschwindigkeit werden zum Erfolgsfaktor für Geschäftsideen, die E-Technologien als...
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Das Phänomen der Globalisierung der Weltwirtschaft ist ein zentrales Thema sowohl für das Management als auch für die …
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This book presents an interdisciplinary analysis of EU regional cohesion based on a network and clusters approach. The author explores the question if and how the presence of network structures supports the effectiveness of transformation in EU regions, in particular with a focus on...
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