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1. Introduction -- 2. Brewing Green: Sustainability in the Craft Beer Movement -- 3. Craft Beer Enthusiasts' Support for Neolocalism and Environmental Causes -- 4. Pure Michigan Beer? Tourism, Craft Breweries, and Sustainability -- 5. Representing Rurality: Cider Mills and Agritourism -- 6....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018012
This book presents an overview of the main research findings and case studies concerning education and skills for inclusive growth, green jobs and the greening of economies. Focusing on India, Indonesia, Sri Lanka and Viet Nam, it discusses government and business sector responses to these...
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This book covers the multi-faceted incentives, trade-offs, and challenges associated with the economics and politics of resource efficiency investments. By contributing a wide range of empirical evidence, practitioners' insights, and policy perspectives, this book carefully examines the role of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011821312
Dieses Open Access-Buch gibt eine Einführung in die Grundlagen der digitalen Transformation. Es werden aktuelle technologische Trends sowie Auswirkungen auf den Wettbewerb und die Geschäftsmodellentwicklung erläutert. Außerdem werden anhand empirischer Umfragen sowie Fallstudien aus der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011872962
Der Jahresabschluss -- Gewinn- und Verlustrechnung -- Das BilRUG – Bilanzrichtlinie-Umsetzungsgesetz -- Einstieg in die Bilanzanalyse am konkreten Beispiel der GH Mobile -- Reduktion der Komplexität am konkreten Beispiel der GH Mobile -- Detailanalysen am konkreten Beispiel der GH Mobile --...
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Marktsegmentierung im B2C-Bereich -- Multivariate Methoden zur Segmentierung von Märkten -- Marktsegmentierung im B2B-Bereich -- Marktsegmentierung im Dienstleistungsbereich -- Marktsegmentierung im Einzelhandel -- State-of-the-art -- Vorstudie zur Marktsegmentierung im B2C-Bereich --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014436