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Chapter 1: The Startup Common -- Part 1: Exploring the Startup Common -- Chapter 2: Creating Pillar Companies -- Chapter 3: Launching Startups from Universities -- Chapter 4: Deepening the Human Capital Pool -- Chapter 5: Sourcing Investment Capital -- Chapter 6: Building Mentor Networks --...
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Adopting evolutionary and behavioral approaches, this volume presents the latest research advances in knowledge competencies and human capital, as well as the changing structural dynamics, highlighting their links with entrepreneurial activities. It provides a set of international, benchmark...
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‘Entrepreneurship can make a difference in a society when its success stories are celebrated and its lessons learned are shared. By celebrating successes and extracting lessons, this text has the potential to engage more young people, experienced entrepreneurs and curious investors, and thus...
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In diesem Buch befasst sich Laura Dorfer mit dem strategischen Management von datenzentrischen Geschäftsmodellen. Hierfür erschließt sie zunächst die Geschäftsmodellarchitektur des neuen Internetgeschäftsmodelltypus und nimmt eine empirisch gestützte Klassifikation seiner Ausprägungen...
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Sebastian Pioch beschreibt in diesem essential an einem durchgehenden Beispiel, wie Start-ups oder bestehende Unternehmen digitale Produkte entwickeln, testen und schließlich am Markt etablieren können. Kompakt und leicht verständlich führt der Autor aus, welche Schritte und Methoden...
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