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Der internationale Handel von Medienprodukten ist in der Praxis vermehrt zu beobachten. Die Frage, ob und wie ein Fernsehformat von einem Kulturraum in einen anderen erfolgreich übertragen und vermarktet werden kann, untersucht Birgit Bodenstein-Köppl anhand eines der größten Fernsehmärkte...
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Christoph Schröder does one of the first attempts to analyze format transfers within the scope of different strategies, format elements, countries and success with focus on the fashion industry. Three distinct format transfer strategies are identified. The empirically observed design of format...
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Die Marke ist der bedeutendste Vermögenswert vieler Unternehmen. Durch die Globalisierung der wirtschaftlichen Aktivitäten muss sich die Marke zunehmend in heterogenen Märkten beweisen. Entscheidend für den nachhaltigen Markterfolg ist das von den Nachfragern in den Zielmärkten...
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Reciprocity between Retailer’s Corporate Image and Store Image -- The Effect of Perceived Brand Globalness on Retailer Brand Equity -- The Globalness Route: How Consumer and Brand Level Factors change the Route to Success
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Dieser Ratgeber vermittelt die entscheidenden Faktoren für ein erfolgreiches Marketing in China. Praxisorientiert und verständlich bringt er auf den Punkt, wie Unternehmen in diesem ebenso spannenden wie herausfordernden Marktumfeld bestehen können. Anhand zahlreicher Beispiele erhält der...
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This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all those interested in China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra...
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This casebook demonstrates that the future of global business lies in how well the multinational landscape is charted and how the importance of Asian market leaders is deeply embedded in it. It offers international management students and researchers an extensive guide to the business history,...
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This book is particularly concerned with China’s path to green development and how it can be understood, exploring questions such as how the goal of Chinese-led green development can be achieved. The book provides systematic explanations of the theory of green development, exploring its...
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Chapter 1 Entering the Green Industrial Revolution -- Chapter 2 The Theory of Green Development -- Chapter 3 Global Ecological Crisis -- Chapter 4 Green Developments in China -- Chapter 5 Green Development Plan -- Chapter 6 Local Green Practice -- Chapter 7 Green Enterprise Innovation -- Chapter...
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The new developments across the Taiwan Strait have illuminated the dilemma of the 'One China' policy, which could mislead to inconsistent or even contradictory policies, and result in devastating military confrontation between China and the U.S. and possibly Japan
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