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workforce. Digital HR presents detailed case studies and interviews with HR managers of large multinational companies, providing …
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Russia's post-reform crisis can be alleviated. The country has the market, the abundant natural resources and the human skills that foreign investors seek. What it needs is policies that enhance FDI inflows. Policy-makers can learn from the other large emerging markets like China, India, and...
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attracting foreign investment, the top 500 global companies in China, urban competitive analysis and multinational corporations … Enterprises of China -- Chapter 11 China’s Top 500 Enterprises -- Chapter 12 Multinational Corporation in Beijing -- Chapter 13 …
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This book is the first comprehensive assessment of the state of low-carbon investments in Asia, analyzing the rationales, mandates and public-private financing activities. Based on the experiences of several regional initiatives wherein public financing is catalyzing private investments in...
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Corporate Europe -- Capital and Labour Income -- Conclusions -- References -- 8: Multinational Banks: Protective Factors of …
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This book introduces the new China (Shanghai) Free-Trade Zone one year after its launch. It examines in depth the economic, strategic and political effects of Chinese economic and financial reform. The results of the analysis are further clarified by comparing Shanghai with analogous...
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In diesem Buch erklärt die Autorin die Aktivitäten einer Bank auf dem Finanzmarkt, indem sie die Notwendigkeit dieser Verbindung für das Bankgeschäft darlegt sowie die Bedeutung von Finanzprodukten für Banken und Kunden im Rahmen des Kernbankengeschäfts beschreibt. Dabei stehen einzelne...
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Um Leistungen für Kunden wirtschaftlicher erbringen zu können, schließen sich Finanzdienstleistungsunternehmen zu Netzwerken zusammen. Jedes der Einzelunternehmen spezialisiert sich auf seine Kernkompetenzen, während das gesamte Netzwerk die finanziellen Kundenbedürfnisse vollständig...
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Klassischer marketingpolitischer Handlungsrahmen von Banken -- Die medialen und kommunikativen Rahmenbedingungen im Bankensektor -- Strukturelle Veränderungen im Bankgewerbe -- Zukunftsszenarien -- Hypothesen zu zukunftsfähigen Marketingstrategien in der Finanzdienstleistungsbranche -- Schluss.
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