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Introduction -- Virtual advisors in the virtual world -- Virtual advisors in various application domains -- Preliminary data collections on user opinions about virtual advisors -- Discussion and Implications -- Conclusions.
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Die Kundenintegration in die Neuproduktentwicklung stellt einen zentralen Faktor für den wirtschaftlichen Erfolg von Innovationen dar. Dennoch scheinen die Potenziale vor allem in der technologiegetriebenen Automobilindustrie nicht ausgeschöpft zu sein. Julia Daecke untersucht vor diesem...
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Technische, wirtschaftliche und gesellschaftliche Veränderungen bieten der deutschen Automobilindustrie die Chance, völlig neue Fahrzeug- und Mobilitätskonzepte für die Städte von morgen zu entwickeln, die die Anforderungen an eine nachhaltige Ressourcenausnutzung und Veränderungen des...
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Exploring the Relevance of Boundary Objects for Collaboration -- Defining Objectives of Boundary Objects for Collaboration -- Principles for Boundary Objects’ Use in Innovation Communities -- The Use of Boundary Objects in Virtual Innovation Communities. .
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und Problemstellung -- Begriffliche Grundlagen und Forschungsstand -- Theoretische und konzeptionelle Grundlagen -- Methodische Grundlagen und empirische Ergebnisse -- Implikationen für Wissenschaft und Praxis -- Schlussbetrachtung.
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1.Setting the Scene: The Changing Innovation Landscape -- 2.Developing Countries and Innovation: Innovation Opportunities Spread Globally -- 3.Exploring Opportunities for Global Innovation: Contribution of the Lead Market Strategy -- 4.Growing Demand for Affordable Solutions: India as an...
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This book is published under a CC BY-NC 4.0 license. The editors present essential methods and tools to support a holistic approach to the challenge of system upgrades and innovation in the context of high-value products and services. The approach presented here is based on three main pillars:...
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This volume provides the latest outcomes of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) research conducted in various industries. It reveals how AR and VR are currently changing the business landscape, and how new innovations provide opportunities for businesses to offer their customers...
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